iPod - overføre musik fra iPod til PC?

  • Heysa


    Jeg tror virkelig det er mig der må være dum, eller ihvertfald meget meget blind, for jeg kan ikke finde nogen mulighed nogen steder i iTunes til at overføre musikken som ligger på min iPod, til min PC. Hvordan i alverden gør man det? :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Sider ikke lige med min ipod til her men kan du ikke bare trække en fil fra listen og direkte over i en mappe ligesom du kan den anden vej ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • hmm hva er der for bras..der er jo en grund til den siger den skal bruge Itunes til Ipod.. det er fordi den kan overføre til den der fra.. det er simpelt. .du skal bare være sikker på din ipod bliver vist i Itunes, og så simpelt som overhovedet muligt trykke på dem og siger overfør..


    edit: du kan også få din Ipod til at "syncronisere" din computer. så alt de musik du har på din computer vil den putte over på din ipod

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad gør "Filer > Opdater iPpod" egentlig ? ... Nysgerrig .. Har ikke selv en iPpod ...


    er lidt tid siden jeg selv havde en, men mener det synkroniserer din iPod med din(e) musikmappe(r).

  • Røv. Det er tilsyneladende helt umuligt med iTunes. Men EphPod kan klare det, så problemet er nu løst.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP