Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

onsdag, 25. juni 2003, 16:02

Adsl modemet... Så er det da heller ikke sjovere :D!

42

onsdag, 25. juni 2003, 16:05

Citeret

Originally posted by marquis1
Adsl modemet... Så er det da heller ikke sjovere :D!

he he... Joh da..... Slukker du det ?( .... Hvorfor ?(

43

onsdag, 25. juni 2003, 16:08

Jamen.. Æh.. Ser sq ingen grund til at det står og bruger strøm.. Okai det er ikke meget,men når der så oxo er 2*TV+Sattelitmodtager & Videoer+Vaskemaskine+Opvaskemaskine+Radio+Komfur+Ovn.. Så kan det jo blive meget.. Og så især når TV & sattelit tingene står på standby..

44

onsdag, 25. juni 2003, 16:13

Citeret

Jamen.. Æh.. Ser sq ingen grund til at det står og bruger strøm.. Okai det er ikke meget,men når der så oxo er 2*TV+Sattelitmodtager & Videoer+Vaskemaskine+Opvaskemaskine+Radio+Komfur+Ovn.. Så kan det jo blive meget.. Og så især når TV & sattelit tingene står på standby..

Hmm... Ved ikke med din, men min bruger så vidt jeg husker MAX 5 watt eller noget i den retning.... Når computeren ikke er tændt, så er det mindre...

Men kan godt se at 40-50 kr om året i strøm til den hvis den er tændt 24 timer i døgnet og bruger MAX strøm bliver til mange penge for nogle.... *LOL*....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (25.06.2003, 16:13)

45

onsdag, 25. juni 2003, 16:15

Ork.. Jeg var ligesom ikke ude på at blive flamet fordi jeg skrev det.. Troede ikke det var herinde,som på andre fora..! X(

46

onsdag, 25. juni 2003, 16:17

Citeret

Ork.. Jeg var ligesom ikke ude på at blive flamet fordi jeg skrev det.. Troede ikke det var herinde,som på andre fora..! X(

Undskyld jeg morer mig lidt over det, men jeg syntes det er lidt komisk.... Kan lige forstille mig besværet for at spare 50 kr om året... ;) :D

47

onsdag, 25. juni 2003, 16:19

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Undskyld jeg morer mig lidt over det, men jeg syntes det er lidt komisk.... Kan lige forstille mig besværet for at spare 50 kr om året... ;) :D

hehe rotte du skulle da spare lidt osse så du kunne få nogle nye ram i boxen at spare er da en god ting

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

48

onsdag, 25. juni 2003, 16:19

GRR.. :D Sry men jeg er bare i very bad humør i dag!! Heldigvis er det ikke sværere end at jeg stikker den ene af mine stinkende fødder op under bordet,og ser om jeg kan ramme knappen.. Og hvis jeg så ikke kan,huha så må jeg bukke mig ned :D .. Og det er trods alt oxo sjældent at jeg har slukket min computer..

49

onsdag, 25. juni 2003, 16:20

Citeret

Originally posted by Disco``
hehe rotte du skulle da spare lidt osse så du kunne få nogle nye ram i boxen at spare er da en god ting

he he..... Er på vej, men jeg er ikke god til at spare.... Man skal jo leve godt.... ;)

Der skal BØF på bordet.... :))

. Men joh, det er fint nok at spare, men ikke hvis det er flueknepperi syntes jeg... *G*

50

onsdag, 25. juni 2003, 16:24

Du kan bare ikke stoppe igen :D! Altså 50 kr,som du jo siger det er,der kan man trods alt oxo få et par colaer.. Og man kan jo altid starte i det små,hvis man ligesom dig,ikke er alt for god til det.. :D (Den sad lige i leveren hva' ;) )

51

onsdag, 25. juni 2003, 16:26

Citeret

Du kan bare ikke stoppe igen :D! Altså 50 kr,som du jo siger det er,der kan man trods alt oxo få et par colaer.. Og man kan jo altid starte i det små,hvis man ligesom dig,ikke er alt for god til det.. :D (Den sad lige i leveren hva' ;) )

Ej... som sagt, så skal der sgu BØF på bordet.... Gider sgu ikke leve som om jeg er på S.U. *G*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (25.06.2003, 16:27)

52

onsdag, 25. juni 2003, 17:02

Citeret

Kører ikke ICQ for tiden,men:

Hotmail(Det man kan bruge til MSN oxo?): marquis1_88@hotmail.com

Og ja,Trillian er klamt,synes jeg :) Alt for upraktisk at man selv skal trykke connect,hvis man ikke huskede at tænde for modemet.. Synes oxo ICQ er vilsomere :D

Du lever i fortiden ;)

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

53

onsdag, 25. juni 2003, 19:16

Citeret

Du lever i fortiden

Det gør jeg oxo gerne da for et bedre program :D
Men lever man så oxo i fortiden hvis man bruger win 2000? :)

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

54

onsdag, 25. juni 2003, 21:12

fatter ikke ideen med denne tråd.. Icq nr står her jo alligevel... men igen - tåger !

55

onsdag, 25. juni 2003, 21:18

Citeret

Originally posted by Tobias | Oc-central.dk
fatter ikke ideen med denne tråd.. Icq nr står her jo alligevel... men igen - tåger !

Tillykke.. :]

56

onsdag, 25. juni 2003, 21:44

Citeret

Tjaa - med en smule detektiv arbejde kunne man finde den info - hvis ellers folk har oplyst det - så helt enig der.... ;) ;)

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

57

onsdag, 25. juni 2003, 21:46

Citeret

Originally posted by WizZarD

Citeret

Tjaa - med en smule detektiv arbejde kunne man finde den info - hvis ellers folk har oplyst det - så helt enig der.... ;) ;)

endelig en med lidt fornuft.. (tak for det!)

58

torsdag, 26. juni 2003, 03:12

Weeeeeeeeee Trillian Pro rox

catch me on:
Gex@adslhome.dk

eller

muhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa :evil:

59

torsdag, 26. juni 2003, 03:30

Citeret

Citeret

Citeret

endelig en med lidt fornuft.. (tak for det!)

Der er andre chat-medier end icq, og dem kan man jo ikke se herinde..

Derudover var det også lidt en prøve for at se, om folk gad snakke lidt :)

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

60

torsdag, 26. juni 2003, 10:22

Citeret

Rolig nu - var ironisk ment - hvis I er vilde med sorte dystre ting - så jer om det....... 8) 8)

*har først fattet nogen har skrevet til ham nu*

Som engel siger.. det er bare Corey Taylor fra Slipknot :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.