Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 4. september 2005, 16:37

Azureus-problemer ... hmpf...

Hvis jeg ikke har sat port forward til i min router, så kommer der NAT Error når jeg tester porten ... fair nok...

Sætter port forward til i routeren og tester igen uden at have pillet ved min F-Secure FW (Win FW er i forvejen disable) ... Unable to test (invalid port given, or test service failed) ...

Nå ... Logger ud af routeren (port forward er gemt) og sørger for der ikke er nogen firewalls slået til ... og hvad siger den så ? .... NAT Error .... HPMF ! ...

Nogle gode idéer ?

2

søndag, 4. september 2005, 17:06

Hm det var da underligt. Er du sikker på du har forwardet porten til den rigtige ip ? Prøv evt. med port 50000.

3

søndag, 4. september 2005, 18:53

6881 til 6889 (starter på 6881 og kører deropad hvis den ikke er ledig) er de porte der normalt bliver brugt af Azureus, medmindre at du specificere andet.

4

mandag, 5. september 2005, 08:12

husket at genstarte routeren:P? :T
det skulle min hver gang man forwarder

5

mandag, 5. september 2005, 09:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThoG
husket at genstarte routeren:P? :T
det skulle min hver gang man forwarder

No shit ? ... :)) ... Næ, har jeg ikke ... men har heller ikke brugt port forward på denne router før ... så skal ikke kunne sige om den skal genstartes før det virker ... Det er dog underligt ... :))

Men kan lige tjekke det ud senere ... :oops:

6

mandag, 5. september 2005, 12:51

hehe:P kunne egenligt være meget sjovt hvis det virker:P

hvilken router er det?

Seneste tests og artikler

26

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere
Seneste nyheder

10

Nyt Lian Li PC-V2130 kabinet

Lian Li er klar med et nyt sto
Læs Mere

5

Du kan prøve Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gratis

Square Enix har annonceret, at
Læs Mere

0

EIZO FlexScan EV3237 UHD skærm på 31.5 tommer

EIZO er kommet med en FlexScan
Læs Mere

3

ADATA lancerer ny Premier DDR4 2133 U-DIMM hukommelse

ADATA lancerer i dag Premier D
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.