Anti aliasing virker ikke

  • Har et problem når jeg spiller cs:s og hl2.. Jeg kører med alle de højeste indstillinger, og det kører også flydende, men de kanter som så skulle blive blødere når man skruer helt op for aa, er stadig kantede :boxed: I driveren er det sat til at det er programstyret, og det virker også fint i f.eks. Joint Operations 8o
    Ville være rart hvis nogen kunne hjælpe mig :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KennethB
    Har et problem når jeg spiller cs:s og hl2.. Jeg kører med alle de højeste indstillinger, og det kører også flydende, men de kanter som så skulle blive blødere når man skruer helt op for aa, er stadig kantede :boxed: I driveren er det sat til at det er programstyret, og det virker også fint i f.eks. Joint Operations 8o
    Ville være rart hvis nogen kunne hjælpe mig :D


    Så vidt jeg kan huske skal AA og FSAA slås til inde i HL2-opsætningen.


    Alternativt kan du prøve at sætte indstillingen i driveren til "force"/"tvungen".

  • I Half-Life og CS skal det gøres i driveren til grafikkortet.
    Indstillingen til FSAA skal stå på "Forced"/ "Tvungen" som jeg skrev tidligere.


    I Half-Life 2 og CS:S kan det gøres i menuen inde i spillet:

  • No offense, men dit 6600GT kan altså ikke køre Source osv. i højeste opløsning.. Nok derfor den ikke vil..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KennethB
    Det har det nu gjort før :boxed:


    Ok. Prøv at skifte driver så..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • "Learning the Console


    Simply, the console is used to change alot of game values and do some cheats... change settings etc.. It lists alot of what you do (mainly saving and whatever you do in the console).


    To enable the console, go to the Main Menu OR press ESC to go to the pause menu, then go to Options, Keyboard, Advanced and click Developer Console
    This allows you to press ~ (Tilde) to open the console. Many should be familiar with this.


    Now, whenever in-game or in the menu, just press ~ to open the console. This also pauses the game.


    Whenever you type anything in the console box, it will list things based on the letter or series of letters you input, these listings are basically what start with whatever you typed. EXAMPLE:


    I type R.
    It lists R_3dnow, R_3dsky 1, so forth. You can scroll through these by pressing up and down, this way you can look for something easily."


    Kilde: http://forums.gamershell.com/index.php?act=ST&f=44&t=8801

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    Prøv at skrive cl_showfps 1 i consollen og test så med og uden FSAA og AF.
    Er der nogen forskel på frameraten?


    Du kan også bruge:
    net_graph 1


    Den giver lidt mere info.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KennethB
    Når jeg slår consollen til, og vil åbne den i spillet skal jeg trykke ~ ikke? Men der sker andet end at jeg dukker mig når jeg trykker Alt GR 8o


    Har du prøvet at trykke på den tast, der på et engelsk tastatur giver ~? Jeg tror, det er Shift+½ (altså tasten lige under Esc).


    Jeg aner ikke, om det virker her, men jeg har af og til haft held med noget tilsvarende i andre spil.

  • Steam->play games->højreklik på cs:s og tryk Properties->Launch Options->skriv "-console" (husk bindestregen) og tryk OK.


    Så er consolen være fremme når du starter spillet.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com