mangler person med win95 på diskette

  • hejsa



    jeg sidder lige og skal prøve at lave en oldsag af en bærbar computer. (80486) med hele 4mb ram - LOL
    nå anyway jeg har et problem. jeg skal have installeret direct kabel connect på den så jeg kan overføre filer fra min egen pc og så over på den bærbare. men der er kun diskettedrev i den og jeg har kun win95 på cd. :(


    jeg ved at man har kunnet få en diskette version af win95. så derfor efterlyser jeg lige en der kan hjælpe mig. indtil videre drejer det sig om diskette nr. 8. men der er sikkert flere jeg skal bruge



    et alternativ ville være hvis der var en der lige kunne beskrive hvordan man kunne forbinde 2 computere i DOS via et parralet kabel

  • hmm jeg har dem vist et sted - men uha det bliver dyrt :)
    Det er jo 2Mb FDD diske - så du kan jo ikke bare lige kopiere dem.


    Og tro mig du har IKKE lyst til at lave direkte forbindelse via serial kabel *G*

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • det er den eneste mulighed jeg har for at få nogle størrer filer lagt ind på den computer. så jeg bliver nødt til at gøre det med paralelt kabel :(


    er det virkelig 2 mb disketter...fuck. nå skidt. jeg er næsten halvvejs med at finde alle filerne i de forskellige cab filer på cdrommen.. fuck man et arbejde.