Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 23. juni 2003, 17:15

hejsa

jeg sidder lige og skal prøve at lave en oldsag af en bærbar computer. (80486) med hele 4mb ram - LOL
nå anyway jeg har et problem. jeg skal have installeret direct kabel connect på den så jeg kan overføre filer fra min egen pc og så over på den bærbare. men der er kun diskettedrev i den og jeg har kun win95 på cd. :(

jeg ved at man har kunnet få en diskette version af win95. så derfor efterlyser jeg lige en der kan hjælpe mig. indtil videre drejer det sig om diskette nr. 8. men der er sikkert flere jeg skal bruge

et alternativ ville være hvis der var en der lige kunne beskrive hvordan man kunne forbinde 2 computere i DOS via et parralet kabel

2

mandag, 23. juni 2003, 17:28

hmm jeg har dem vist et sted - men uha det bliver dyrt :)
Det er jo 2Mb FDD diske - så du kan jo ikke bare lige kopiere dem.

Og tro mig du har IKKE lyst til at lave direkte forbindelse via serial kabel *G*

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

3

mandag, 23. juni 2003, 17:35

det er den eneste mulighed jeg har for at få nogle størrer filer lagt ind på den computer. så jeg bliver nødt til at gøre det med paralelt kabel :(

er det virkelig 2 mb disketter...fuck. nå skidt. jeg er næsten halvvejs med at finde alle filerne i de forskellige cab filer på cdrommen.. fuck man et arbejde.

4

mandag, 23. juni 2003, 18:07

Jeg ved ikke,du siger jo du næsten er færdig.. Men,har du kigget på www.bootdisk.com Ved ikke om der er noget,men det er da værd at kigge :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.