MSN Blokere filer :S

  • Hey mit msn blokere fandme når personer sender lyd i .mp3 osv til mig :S


    Når den er færdig med at sende filen popper der noget blokerings skidt op fra msn som siger at den har blokeret filen af hensyn til sikkerhed :S


    Hvordan fanden fjerner man det?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    ... eller også kunne man lige få afsenderen til at smide tingene ned i en ZIP-fil ... RAR-fil eller ligende ...


    Gør vi os...men indrøm at det ikk burde være nødvendigt :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Gør vi os...men indrøm at det ikk burde være nødvendigt :P


    Tja, har med vilje ikke fjernet den blok der er på min MSN. Den bloker IKKE MP3-filer ... At den blocker EXE-filer skal den bare have lov til. Dem skal jeg ikke have nogen af alligevel.


    Men som der også er skrevet, så kan du helt fjerne den blokering hvis du vil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja, har med vilje ikke fjernet den blok der er på min MSN. Den bloker IKKE MP3-filer ... At den blocker EXE-filer skal den bare have lov til. Dem skal jeg ikke have nogen af alligevel.


    Men som der også er skrevet, så kan du helt fjerne den blokering hvis du vil.


    Jo den blocker .mp3....hvilket jeg syns er meget mystisk....det den begyndt med efter jeg har fået det nye msn.....


    det med at den blocker .exe er li godt....dem sender jeg næsten aldrig, og de kommer i -zip hvis det er :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja, har med vilje ikke fjernet den blok der er på min MSN. Den bloker IKKE MP3-filer ... At den blocker EXE-filer skal den bare have lov til. Dem skal jeg ikke have nogen af alligevel.


    Men som der også er skrevet, så kan du helt fjerne den blokering hvis du vil.


    blokerer bestemt MP3 her. Det er ligemeget om det om jeg så sender fra min stationære til min bærbare over netværk med MSN. :S


    Det er også ligegyldigt om det er en MP3-fil man selv har forfattet eller om den er rippet fra en cd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    blokerer bestemt MP3 her. Det er ligemeget om det om jeg så sender fra min stationære til min bærbare over netværk med MSN. :S


    Det er også ligegyldigt om det er en MP3-fil man selv har forfattet eller om den er rippet fra en cd.


    Okey. Ved så ikke om det er min eller din der er spøjs ... :))


    Bruger dog yderst sjældent MSN til at sende ting fordi hastigheden somregl er rimelig dårlig. Medmindre det er internt på et netværk ... Så kører det ok... Har dog aldrig oplevet at MSN kunne klare over ca. 10 Mbit så vidt jeg husker ... men det er vel også ok.


    Skal der sendes noget til en anden person som ikke sidder på samme netværk, så bruger jeg MegaUpload