CS:S autokicked (hjølp venligst hurtigt)

  • når jeg joiner min egen server i cs, skriver den: you are kicked by console: autokicked.. jeg bliver autokicked når jeg joiner... men det er kun på min egen server... jeg fårstår det ikke..det virkede fint for 2 timer siden


    på forhånd tak

  • OGC.... :))


    ej hvis det er din egen server, så burde da kunne styre hvem og hvad der skal kickes. selv om du ik er ingame ..


    men ka da godt se det er lidt af et problem hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    OGC.... :))


    ej hvis det er din egen server, så burde da kunne styre hvem og hvad der skal kickes. selv om du ik er ingame ..


    men ka da godt se det er lidt af et problem hehe


    ja det er pænt provo... men kan sgu ikke finde fejlen i lortet..

  • hehe det er da ikke noget galt med.. da jeg spillede Dark Age of Camelot.. sad jeg fra kl 7 om morgen for der troede mine forældre jeg gik i skole, og så gik jeg hjem lige efter jeg var gået ud af døren.
    så sad jeg til kl 2-3 stykker om natten og lod som computeren stå inde i spillet for at få exp.. og så samme rutine :) i 4 uger i træk..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    hehe det er da ikke noget galt med.. da jeg spillede Dark Age of Camelot.. sad jeg fra kl 7 om morgen for der troede mine forældre jeg gik i skole, og så gik jeg hjem lige efter jeg var gået ud af døren.
    så sad jeg til kl 2-3 stykker om natten og lod som computeren stå inde i spillet for at få exp.. og så samme rutine :) i 4 uger i træk..


    Det er da også sygt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Det er da også sygt.


    Det er rigtig sygt O.o der er 168 timer i en ialt.. så 68 timer, det er altså temmelig meget CS O.o

  • altså hvis du spiller 68 timer, og sover 70 timer på en uge, har du 30 timer til alt det andet... IMO OMFG WTF FFS M8?

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    hehe det er da ikke noget galt med.. da jeg spillede Dark Age of Camelot.. sad jeg fra kl 7 om morgen for der troede mine forældre jeg gik i skole, og så gik jeg hjem lige efter jeg var gået ud af døren.
    så sad jeg til kl 2-3 stykker om natten og lod som computeren stå inde i spillet for at få exp.. og så samme rutine :) i 4 uger i træk..


    ringede de ikke fra din skole?? :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Anden91


    ringede de ikke fra din skole?? :rolleyes:


    nej jeg meldte mig syg.. og nu var det sådan at vores skole var ude i nogle lærer progblemer. vores klasse som den værste som ingen ville have så. så vi havde en vikar som gav os fri hver og hvert andet øjeblik. så jeg blev hjemme :)


    EDIT: SKAL LIGE SIGES!!!!
    har forandret mig MEGET!! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    nej jeg meldte mig syg.. og nu var det sådan at vores skole var ude i nogle lærer progblemer. vores klasse som den værste som ingen ville have så. så vi havde en vikar som gav os fri hver og hvert andet øjeblik. så jeg blev hjemme :)


    EDIT: SKAL LIGE SIGES!!!!
    har forandret mig MEGET!! ;)


    ok.. heh.. det var da os lidt sygt :b meen.. jeg ville nok os selv have gjort det hvis jeg ikke havde de lærer jeg havde nu.. :cheers: