Andet end front page?

  • Er der nogen der kan foreslå andre nemme programmer til at lave hjemmesider i, ud over de nye versioner af front page?


    Front page er lidt hæmmende på nogle punkter&.

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Hvis du ikke gider banke alle koder ind selv, kan du jo prøve Dreamweaver MX. Nok den bedste WYSIWYG editor på markedet. 30 dages trial fra Macromedia.

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss
    Hvis du ikke gider banke alle koder ind selv, kan du jo prøve Dreamweaver MX. Nok den bedste WYSIWYG editor på markedet. 30 dages trial fra Macromedia.


    Enig... Godt program... ;)

  • Quote

    Originally posted by Defoss


    Front page har en overdreven tendens til at smide de underligste koder ind alle vegne. Skulle dog være en ny på vej, som de påstår blandt andet retter op på dette :D


    Okey. Syntes ellers "kun" det går det i toppen af koden.... Men lidt er også for meget....


    Derfor er notepad perfekt hvis man vil nørde kode... :D

  • Quote


    Det er også et rigtig godt program, men hvad var det du syntes at Frontpage levede ged i ?( ... Bare for at være nysgerrig. :D


    Front page har en overdreven tendens til at smide de underligste koder ind alle vegne. Skulle dog være en ny på vej, som de påstår blandt andet retter op på dette :D

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Mangler bare noget…. ”Kunstneriskfrihed”, nogle pæne layouts mv. men ellers er front page meget fedt og nemt, er ikke lige nogen kode rytter, jeg behøver brugerflade :)

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Originally posted by sol_jakobsen
    Mangler bare noget…. ”Kunstneriskfrihed”, nogle pæne layouts mv. men ellers er front page meget fedt og nemt, er ikke lige nogen kode rytter, jeg behøver brugerflade :)


    Ja, så er DW et godt valg.... Det kan sgu mange gode ting det program... :D

  • Enig med grillfætter.. jeg har brugt Dreamweaver i like 1 år ca.. men er begyndt og bruge Frontpage da jeg ville prøve noget andet.. har også Ultraedit.. rigtig godt program oz