Kan ikke afspille mp3 fil.

  • Hej.


    Ungerne var blevet interviewet til noget børneradio og det ville de jo gerne høre, og ikke mindst gemme. Da jeg ikke var klar over hvordan man gemte/optog fra net radioen, fandt jeg i al hast et program som hedder opD2D eller opcode direct2disc.


    Jeg optog det kvarter udsendelsen varede og sidder nu med en MP3-lydfil på hele 146MB som jeg ikke kan afspille i MS mediaplayer.


    Så nu er mit spørgsmål: Skal den konverteres? I så fald hvordan, eller hvilken afspiller skal der bruges for at afspille den igen?

  • 15 min på 146 MB lyder godt nok vildt..
    Prøv at hente Easy CD-DA Extractor:
    http://www.poikosoft.com/download.html


    Den kan konvatere de fleste formater..
    Så prøv at sætte den til at konvatere til MP3 igen..
    For tror simpelthen ikke det er MP3 da det fylder så meget..
    Kan godt være den hedder .mp3, men så er det i hvertfald et underligt codec den er blevet optaget under.

  • Ville nu alligevel konvatere den om..
    146 MB er alt alt for meget for 15 min.
    Hvis jeg var dig ville jeg konvatere den om til
    160-192 kbit MP3.
    Så kommer du i hvert fald ned i størrelse..
    Og så kan den helt sikkert afspilles i diverse programmer uden du behøver installere noget codec.

  • Det ser ud som om det er en ganske almindelig WAV-fil.


    Har du Winamp installeret? Hvis du har så prøv at åbne filen med det.


    Det lyder umiddelbart som om filen er i stykker på den ene eller anden måde.
    Måske der findes et program på nettet som vil kunne fixe det, hvis det er tilfældet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThW
    Har prøvet winamp uden held. Såeh... flere forslag


    Ja, som jeg skrev tidligere, skal du finde et program, der kan fixe din wav-fil som tilsyneladende er i stykker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThW
    Har prøvet et par repair programmer nu, uden at det vil lykkedes.


    Tror bare at jeg giver op nu.


    Men tak for hjælpen til jer alle.


    nej ik give op


    http://www.dbpoweramp.com


    den deres converter og conventer den til en mp3(også selvom den er) og prøv at afspille den med Winamp