Hjælp til Virus (Downloader Trojan)

  • Hej er der nogen der har haft Virusen (Downloader Trojan) ER der et lille program der kan fjærne det.
    Har været inde i Norton og starte op i fejlsikret tildstand, og så fjærnet filen manuelt, Det virkede da også et lille stykke tid, men nu er den da famne igen.
    Er der nogle der lige har løsningen på det høre jeg det gerne, det sidste er jo at formatere, men det er jeg ikke vild med, Computeren er MEGET Langsom nu.
    M.V.H Lillehamer. :ohmy:

    Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lillehamer
    Hej er der nogen der har haft Virusen (Downloader Trojan) ER der et lille program der kan fjærne det.
    Har været inde i Norton og starte op i fejlsikret tildstand, og så fjærnet filen manuelt, Det virkede da også et lille stykke tid, men nu er den da famne igen.
    Er der nogle der lige har løsningen på det høre jeg det gerne, det sidste er jo at formatere, men det er jeg ikke vild med, Computeren er MEGET Langsom nu.
    M.V.H Lillehamer. :ohmy:


    hva hedder den Trojan???

  • hvis du går ind i Kør-> og så "/regedit"
    og går ind i mappen "HKEY_LOCAL_MACHINE" -> "Software" ->"Microsoft" -> "Windows" -> "Run" ser du en list af de programmer der starter op med windows... hvis den er der, så sletter du den... og du kan også prøve kør -> "msconfig" -> "Start" og se om den er der..If u understand :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DK-RedLion
    norton stinker :pokey:


    OMG - måske for dem, som ikke er særlig kvikke øverst oppe :roller: .


    Til topic: HUSK altid at slå System restore fra inden du går i gang. Og så har Symantec (Norton) en fyldestgørende instruktion - til at fjerne lige netop den satan. (Fundet ved hjælp af google ca. 5 sek.) !!!
    Her er hvad "Downloader Trojan" som søgeord, gav af reseltater. ;) http://www.google.dk/search?hl…ng_no%7Clang_sv%7Clang_de

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    OMG - måske for dem, som ikke er særlig kvikke øverst oppe :roller: .


    Til topic: HUSK altid at slå System restore fra inden du går i gang. Og så har Symantec (Norton) en fyldestgørende instruktion - til at fjerne lige netop den satan. (Fundet ved hjælp af google ca. 5 sek.) !!!
    Her er hvad "Downloader Trojan" som søgeord, gav af reseltater. ;) http://www.google.dk/search?hl…ng_no%7Clang_sv%7Clang_de


    Det er den meget berygtede Troijanske hest..
    hvorfor den har navnet ved jeg ikke... kaspersky prøv det

  • Tak for jeres svar alle samme prøver lige at kigge på sagen, det er sku træls det her.
    M.V.H Lillehamer.

    Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DK-RedLion
    stinkeeeer


    Vil du gøre os den tjeneste at holde dine latterlige indlæg for dig selv! Tak.


    Og med Bentzin's svar til dig, giver jeg Bentzin fuldstændig ret.

  • Jepp, har prøvet at slå systemrestore fra, det kan jeg ikke nu, har ellers kunne lade sig gøre????


    Tips!!!!!


    M.V.H Lillehamer. er ved at være på den nu.

    Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz

  • Jess, nyt opdate jeg har prøver programmet der hedder (Antivir) der er et Dansk antivirur program, og der ser ud til at have fjernet Virusen (Downloader Trojan), så er der andre der har samme problemer så prøv det http://www.avirus.dk/startantivir.htm

    Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz