Google Talk

  • skulle ikke undre mig, hvis det blev en succes, men at overgå msn tror jeg nu næppe, da rigtig mange bruger det da det er standard på computeren.
    Men har ikke prøved google talk endnu.
    Er det gennemført? Og hvordan er kvaliteten på samtaler?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Nej har slet ikke prøvet "Google Talk"


    Er MSN-bruger ... og tvivler på at man lige kan lokke dem alle over på Google Talk ... sååå ...


    Kan Google Talk ikke klare MSN ligesom Trilian kan ? ... Det ville jo nok være det optimale frem for at lave en streg i sandet ... en head-on IM-kamp vil jo være hård...


    Bruger dog ikke voice-funktioner på IM´ere ... Sjældent jeg bruger skype ... meget endda. Har intet imod at gribe ud efter mobilen med det lille samtale-forbrug jeg har behov for ... :))

  • Jeg har smækket det ind for lige at tjekke det.. Jeg bruger engang imellem skype, men det er meget begrænset, fordi det tager næsten 40mb i hukommelsen og det gider jeg ikk ha kørende med mindre jeg ska bruge det lige nu..


    Så har det kun oppe når jeg lige aftaler at snakke med en eller anden..
    Google Talk bruger kun 8mb, så det er da lige før jeg vil la det starte med OS...


    Nu får vi se, når jeg får lejlighed til at teste lydkvaliteten om det er noget der ska ha lov at blive :)

  • Det er jo bare at oprette en G-mail så...


    Med hensyn til om folk vil skifte pas nu lige på med hvad i påstår folk ikke vil.


    Hvor mange tror i der er gået fra icq til msn ???


    Sat op ved siden af hinanden så sutter msn den brede men da det ligger så mange steder vinder det ind.


    Hvis google kan få deres udbredt så er det fetaueres der afgør det hele.


    Kommer google med godt design og gode muligheder for fil overførsel samt godt samtale system så kan de slagte msn kommer meget an på produktet. bliver dog noget af en kamp.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Smed det ind i formiddags. Det er simpelt og godt. Kan ikke rigtig noget, udover det som IMs vel egentlig blev lavet til i første omgang. At skrive. Ja okay, der er voice, men det bruger jeg ikke.


    Jeg er ved at køre godt træt i det disco-show MSN efterhånden er ved at ligne. Lige før man bliver fristet til at køre gode gammeldags windows-messenger istedet.


    Jeg tror også på at folk kunne finde på at skifte, men det bliver nok kun os nørder i første omgang. Jeg droppede selv ICQ, fordi klienten var ved at være så stor og klodset med alt muligt junk i sin tid. Så kan nogle folk vel også se lyset med hensyn til MSN den dag idag.
    Men folk er jo forskellige.
    Jeg kan sagtens klare mig uden alt det pjank.


    Synes desuden godt om GT's design. Pænt og rent.


  • Alt det junk kan du fjerne med apatch - http://www.apatch.tk
    Du skal bruge næstnyeste version med mindre du har 7.5 beta.
    PÅ den måde kan man faktisk strippe messenger totalt ;)
    Google Talk tror ejg ikke på. Jeg har for mange venner der ikke er nørder og bruger msn fordi det er det netværk folk er på. og de flytter sig ikke fordi der kommer et alternativ. aldrig i livet. Det kan ikke sammenlignes med ICQ imo, fordi ICQ stort set kun havde rigtig godt tag i nørderne..

  • Google Talk kommer til at kunne fungere sammen med MSN Messenger. Det er ihvertfald hvad jeg får ud af denne artikel:


    http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4180182.stm


    Anyways... synes rigtigt godt om det, og glæder mig til at se hvordan det kommer til at udvikle sig. Lige nu har jeg kun én person på min kontaktliste hehe :D

  • " both Google and Yahoo are keen to open up the coding interfaces to their core systems and services so that the others can create useful ways to use them.


    Net telephony service Skype has announced its intention to open up its network in a similar way, too."


    ... hehe ... :)) ... Det kan jo nemt forstås på flere måder.


    " Although users can connect to other networks via more open clients, they typically lose some of the features, such as webcams and audio, that work on pure IM networks."


    ... Surt ... Personligt kan jeg godt li webcam-funktion ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh


    Don't we all :D Ligger inde med et par hundrede efterhånden (spredt over et par accounts)


    Og når man bruger dem, får man dem smidt tilbage i hovedet :P