HTM i Office?

  • Ved godt at det er bedst at skrive sin kode i hånden. Men det er bare lidt irriterende hvis det er nogle lange lister, og listerne er gemt i .doc.
    Kan man ikke få Office til at gemme i .htm? Nægter at bruge "Gem som webside"-funktionen. Den laver ti milliarder tons slam-kode.
    Synes jeg kan huske at der engang var et plugin der kunne lave ordentlig kode, kan bare ikke huske hvad det hed.

  • Ved godt det ikk er det du spørger efter, men hvorfor ikk bare bruge en wysiwyg-editor som f.eks. TSW WebCoder eller NotePad++?


    TSW ved jeg kan lave lister meget nemt til html plus andre. NotePad++ har jeg bare hørt om, har ikk gidet bruge det endnu, men har kun hørt godt om det fra programmørere

  • Hvis jeg har forstået det rigtigt, så kan jeg ikke bruge de programmer til så meget.
    Det er nemlig ikke mig der laver listerne, jeg skal bare ligge dem på nettet. Og dem der laver listerne kan slet ikke finde ud af at bruge sådan programmer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Hvis jeg har forstået det rigtigt, så kan jeg ikke bruge de programmer til så meget.
    Det er nemlig ikke mig der laver listerne, jeg skal bare ligge dem på nettet. Og dem der laver listerne kan slet ikke finde ud af at bruge sådan programmer.


    De er ikk svære at bruge, hvis man har lidt kendskab til computere og får en lille smule gennemgang..
    Hvem ska lave det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    De er ikk svære at bruge, hvis man har lidt kendskab til computere og får en lille smule gennemgang..
    Hvem ska lave det?


    Det er nogle gamle mennesker der skal lave det.
    Det er hurtigere at lave det hele om manuelt, end at lære dem det... Så er det vist sat på plads :D