Driver til Samsung 959NF

  • Vil fraråde dig at hente og installere...


    Med mit gfx gjorde det at når jeg kørte f.eks 1024x768 i games - gav det en sort stribe i højre side af skærmen, da jeg brugte 1600x1200 i windows, anyways... Mener det var grundet den driver, har ihvertilfælde ikke problemet mere...


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Vil fraråde dig at hente og installere...


    Med mit gfx gjorde det at når jeg kørte f.eks 1024x768 i games - gav det en sort stribe i højre side af skærmen, da jeg brugte 1600x1200 i windows, anyways... Mener det var grundet den driver, har ihvertilfælde ikke problemet mere...


    Mvh. 12k


    Der sker nu ikke noget ved at hente og installere, jeg har selv haft 959NF, og installerede selv driveren. Det er så Windows helt 100% kender skærmens egenskaber (hz og opløsninger)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Der sker nu ikke noget ved at hente og installere, jeg har selv haft 959NF, og installerede selv driveren. Det er så Windows helt 100% kender skærmens egenskaber (hz og opløsninger)


    I know, det fucked er at det skete ikke med mit 9800SE eller Ti4400, derimod med mit x850XT :\

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Kører også med driveren til min 959NF og får bedre billeder i både spil og programmer. Bl.a. bedre og "rigtigere" farver - når jeg arbejder i Photoshop. Det samme gør sig gældende på både skærm og tv(out). Så jeg skal ihf. ikke køre med standarddriveren.
    Edit: Som OC-Dog skriver, så er det jo smartest at windows ved helt nøjagtigt, hvad det er for en skærm og kan udnytte dens muligheder fuldt ud.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Kører også med driveren til min 959NF og får bedre billeder i både spil og programmer. Bl.a. bedre og "rigtigere" farver - når jeg arbejder i Photoshop. Det samme gør sig gældende på både skærm og tv(out). Så jeg skal ihf. ikke køre med standarddriveren.
    Edit: Som OC-Dog skriver, så er det jo smartest at windows ved helt nøjagtigt, hvad det er for en skærm og kan udnytte dens muligheder fuldt ud.


    hmm, virker sq perfekt uden drivere herfra, however bruger jeg altid high-light til sådanne applikationer...


    Og skal i forbindelse med arbejde ofte ind og rode i photoshop, går ganske smooth uden skærm driveren... :|

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Flere FPS! :D


    Så vidt jeg ved bliver billederne, som vises på skærmen udregnet på grafikkortet. I så fald kan en skærm driver vel ikke skabe ekstra billeder? - Med mindre Samsung 959NF har en indbygget grafikchip, som logisk får oplysningerne der bruges til at udregne billedet og tilføjer ekstra af dem kan det umuligt give flere FPS.


    Men refreshraten kan måske hæves? - Jeg har godtnok aldrig oplevet at Windows XPs skærm driver ikke kan hitte ud af at køre skærmen ved den maksimale refreshrate, men det kan selvfølgelig godt ské i særlige tilfælde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Øøh jeg kan godtnok ikke se forskel på at jeg har installeret driveren. Men måske også bare fordi jeg ikke lige har testet den uden driveren installeret.


    Du skal ikke forvente underværker. Muligvis havde Windows allerede loaded en fornuftig ICM-profil inden du installerede "driveren".

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JnP
    jeg kan ikke lige finde driver på deres hjemme side nogen der jer der har et link til dem eller noget ?

    JnP, havde egentlig ikke rigtigt set dit indlæg, hehe.


    I den her tråd spørger du om vi ikke gider slå op i en logisk database med drivere, i en anden tråd spørger du hvordan man slår Windows XPs indbyggede antivirus fra, som vi så har fundet ud af ikke findes.


    Du må gerne tænke lidt mere kritisk over dine egne tanker inden du poster. Helt ærligt ser jeg dig som en temmelig dum blondine, eller en ret sær person som har en trang til at poste uden at have noget på hjertet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jonex


    Så vidt jeg ved bliver billederne, som vises på skærmen udregnet på grafikkortet. I så fald kan en skærm driver vel ikke skabe ekstra billeder? - Med mindre Samsung 959NF har en indbygget grafikchip, som logisk får oplysningerne der bruges til at udregne billedet og tilføjer ekstra af dem kan det umuligt give flere FPS.
    Men refreshraten kan måske hæves? - Jeg har godtnok aldrig oplevet at Windows XPs skærm driver ikke kan hitte ud af at køre skærmen ved den maksimale refreshrate, men det kan selvfølgelig godt ské i særlige tilfælde.


    Nu var det med xtra FPS også ment som en joke..!


    Troede det var åbenlyst!


    :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Nu var det med xtra FPS også ment som en joke..!


    Troede det var åbenlyst!


    :D


    Hehe, okay... Kunne jeg så ikke regne ud?
    I et forum hvor man kan starte en tråd på et grundlag som JnP har startet denne på kan det vidst være svært at kænde forskel på ironi og åbenlys dumhed =)