Smileys i posts

  • er ik helt sikker på hvor denne tråd skal ligge, men jeg mener den drejer sig om software...
    anyways...
    Jeg har et problem når jeg skal besvare og oprette tråde. Hvis jeg indsætter en smiley, erstatter den noget af den tekst jeg har skrevet!
    Og nogengange kan jeg ikke slette tekst ved hjælp af delete knappen på tastaturet...

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Har også oplevet det nogle gange. Havde så hørt noget om, at man skal trykke på Insert. Så sku' det virke igen. Det har det så gjort for mig de få gange jeg har oplevet det.

  • Ok... jeg må prøve det så... ellers må jeg leve med det :D

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    et tip, hvis den sletter det hele, så brug ctrl - z ... det er fortryd, så kommer det du har skrevet igen ;)

    lær ikke en gammel ko at skide :D Det er det jeg har gjordt hele tiden, men det bliver irriterende i længden.


    Det virker osse underligt, for det er random hvor den vælger at slette min tekst :boxed:

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Har også oplevet det nogle gange. Havde så hørt noget om, at man skal trykke på Insert. Så sku' det virke igen. Det har det så gjort for mig de få gange jeg har oplevet det.


    hjalp ved mig :finger:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder