Gratis Galleri Script!

  • Nogle der kender gode PHP scripts til hjemmesider? Mit billedegalleri er ved at blive fyldt og det er meget uoverskueligt nu .. Vil gerne lave et ordentligt galleri med en kode.. Så det er nemmere.. :P Dog ikke nogle der linker til andre sider med galleri hosts osv.. Håber nogen kan hjælpe.. I kan selv se hvor nedern galleri jeg har både under 3d og billede sektionen -> http://www.flying-trickster.tk

  • Coppermine er det bedste IMO.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Coppermine er det bedste IMO.


    kunne du linke til det eller sådan noget, please?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Coppermine er det bedste IMO.


    Har heller ikke fundet noget bedre end Coppermine indtil videre. Desværre kan man så sige for Coppermine kunne sgu godt være bedre end det er lige pt.


    Men det virker da ...


    Bruger det selv på http://www.GrillRotten.dk


    Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster
    kunne du linke til det eller sådan noget, please?


    http://www.Google.com

  • Bruger også coppermine som jeg er fint til freds med. Når man lige magter at bruge det er det et fino galleri.


    http://www.theis.dk/fotogalleri


    Hva er det du har af problemer med coppermine grill for det er jo opensource så der kan da rettes i skidtet :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hva er det du har af problemer med coppermine grill for det er jo opensource så der kan da rettes i skidtet :)


    Det er ikke helt problemer, men mere at der er nogle steder som godt kunne være en del bedre.


    bl.a. så syntes jeg nu godt at den selv kunne tilføje filer/billeder automatisk ligesom de lå på serveren. Rent teknisk er det vel ikke et problem og kan jo spare en hel del tid ved store gallerier. Det kunne evt. være en feature man kunne slå til og fra alt efter om man kan li det.


    Så er der også nogle småting der irretere mig lidt, men som du siger så kan man jo rette i det hvis man gider glo de 150-200 PHP-filer igennem for at se om man kan finde det man skal bruge.


    Syntes fx. at det ser rodet ud at der står :
    " 1406 files in 70 albums and 16 categories with 0 comments viewed 4073 times "


    istedet for måske :
    " 1406 files - 70 albums - 16 categories - 0 comments - viewed 4073 times "


    ... eller at man bare have en nem mulighed for at lave op hvad der overhovedet skulle stå i bunden.

  • coppermine er ganske udemærket. prøvede engang med det men der var nogle funktioner som mit webhotel ikke understøttede og som jeg skulle bruge så jeg fandt et andet som jeg må sige at være ganske tilfreds med og som kan stort set det samme og endda lidt lettere at sætte op.
    det hedder "SPGM - Simple Picture Gallery Manager" og kan findes her


  • Det du tænker på er når du massetilføjer filer ved at upload dem via ftp så vil du gerne slippe for at skulle ind på siden og tilføje dem...


    Der er flere grude til det.. du skal kunne vælge mappe og kategori.. men den vigtigste er nok at hvis serveren skulle gøre det selv ville den være nød til at løbe alle dine filer igennem hvergang hvilket ville sende serveren på overarbejde.


    Derfor skal du selv ind og gøre det.


    Det andet er små ting og ikke specielt svært at rette i... skal lige se om jeg kan finde det når jeg kommer hjem fra arbejde... men vil da mene at du kan passe det til stort set som du ønsker.


    Kræver bare lige man har lidt styr på tingene :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy