Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 9. august 2005, 14:12

jeg har et seriøst plads problem på mit system drev som meget nemt kunne løses ved af flytte min swap fil. Men når jeg går ind for at gøre det sker der bare ingen ting!

os en anden ting på mit system drev har jeg installations fillen til en spil demo, men jeg må ikke slette den for windows er overbivist om at noget andet bruger denne fil

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

2

tirsdag, 9. august 2005, 14:19

Prøv at start med at marker den partition hvor din sidefil er på og indstil den derefter til "no-paging file"

Derefter klikker du ok og booter.

Når dette er gjort går du igen ind og denne gang markerer du den partition hvor du ønsker den på og vælger custom-size. Når du så har indstillet din størrelse og valgt partition er det bare at klikke ok !

Burde være ligetil ;)

3

tirsdag, 9. august 2005, 14:22

det lyder sku meget godt! :D men øhh kan skam ikke lige finde noget sted hvor jeg kan vlge no-swapfile/ingen sidefil

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

4

tirsdag, 9. august 2005, 14:24

ahh okay ja men der sker nemlig ingen ting når jeg er inde og prøver at ændre på de ting der : /

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

5

tirsdag, 9. august 2005, 14:34

NÅ okay! :D men ændre tallet og så trykker man definer

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

6

tirsdag, 9. august 2005, 18:24

Prøv at kigge her: How To Move the Paging File in Windows XP
Fundet efter et hurtigt søg på google ! ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (09.08.2005, 18:25)

7

tirsdag, 9. august 2005, 18:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lever_peber
NÅ okay! :D men ændre tallet og så trykker man definer

yeps ;)

ellers sker der intet

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.