Hvordan gør Apple det?

  • Jeg har haft en del problemer med at få iTunes og Quicktime ind på min maskine efter en afinstallation for nogen dage siden. Den blev ved med at give fejl om, at den ikke kunne skrive i nogen nøgler, så dem slettede jeg sammen med ALT andet i regedit som hed noget med Apple, Quicktime og iTunes. Alligevel, nu hvor jeg har fået tingene til at virke, så er alt i iTunes som det var før, og der er mig bekendt ingen "restore defaults" knap i det program... hvordan kan det lade sig gøre...!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Jeg har haft en del problemer med at få iTunes og Quicktime ind på min maskine efter en afinstallation for nogen dage siden. Den blev ved med at give fejl om, at den ikke kunne skrive i nogen nøgler, så dem slettede jeg sammen med ALT andet i regedit som hed noget med Apple, Quicktime og iTunes. Alligevel, nu hvor jeg har fået tingene til at virke, så er alt i iTunes som det var før, og der er mig bekendt ingen "restore defaults" knap i det program... hvordan kan det lade sig gøre...!?


    Dont know. Kan være de gør det på samme måde som Mozilla. Deres FireFox gider jo heller ikke blive afinstalleret ordenligt. Prøvede at afinstallere FF ... og endda selv slette program-mappen, men lige lidt hjalp det. Efter re-install så var FF som den var før afinstalleringen.... 8o


    Kan godt li det software som Apple laver, så det går jo vel nok at det ikke kan afinstalleres ordenligt for det skal ligge her på systemet. Bruger selv Quicktime & iTunes.

  • Synes personligt at iTunes er noget af det latterligste jeg længe har været udsat for, og kan ikke rigtigt slippe af med det pga. min iPod. Quicktime er helt udmærket til trailers, men heller ikke andet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Synes personligt at iTunes er noget af det latterligste jeg længe har været udsat for, og kan ikke rigtigt slippe af med det pga. min iPod. Quicktime er helt udmærket til trailers, men heller ikke andet.


    hehe okey. Ja, det er lidt svinet at IPODs er bundet sådan til iTunes hvis man nu ikke kan li iTunes. Apple har vel troet at IPOD-brugerne også er MAC-brugere ... eller bare iTunes-brugere .... :))


    Syntes nu selv at Quicktime er et genialt WWW-format.... bl.a. til trailere som du selv siger. Den nyeste QT er dog lige en tand bedre end QT´s generalle rygte IMO.


    ... Men igen, så er DivX virkelig også blevet guf med den nye DivX 6 ...