• ja, da jeg er begyndt at hente med Azureus istedet for den normale Torrentdownloader..


    når jeg henter mine filer kører den med fin hastighed, men er der på ingen måde man kan slå Upload fra i Azureus ?? det er nemlig trælst at al andet upload på vores server går fuldstændig i stå fordi folk henter fra mig?

  • Under konfiguration kan du sætte det ned men hvis du sætter den for langt ned går det ud over din download speed.


    Det er jo også hele pointen i systemet at du skal dele noget så folk kan få ordenlig speed på deres filer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Under konfiguration kan du sætte det ned men hvis du sætter den for langt ned går det ud over din download speed.


    Det er jo også hele pointen i systemet at du skal dele noget så folk kan få ordenlig speed på deres filer.


    bare trælst at pappa's firmaside og emailserver (som andre mennesker benytter sig af) bliver langsommere :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    Det er ikke lovligt at snakke om Torrentprogrammer på tweak.dk.


    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=


    nr6


    Du kan åbenbart ikke læse .. Nu skal jeg copy/paste det for dig ..


    6. P2P-programmer
    Snak / Tråde om flg P2P-klienter gider vi ikke se :


    Kazaa
    Edonkey
    Winmx
    DC++
    oDC
    Limewire
    Bearshare
    Imesh
    Ares/Ares Lite
    Overnet
    Emule
    Shareaza
    Morpheus


    Da Bittorrent efterhånden er en så anerkendt klient til download af f.eks. trailere, linuxdistro's osv - er folk velkomne til at debatere denne klient.


  • der står man godt må snakke om Bittorent.. Azureus er et torrent program og er ikke på listen?? må jeg så ikke??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Jo du må så .. Teffer skulle vist bare vise, at han ikke kan læse .. :))


    Men skal det være helt rigtigt, så er du i det forkerte forum .. ;) :))


    Jeps, I know :D

  • Tjaa så må du jo lade værd at benytte torrent hele ideen bag det går jo tabt når du bare vil leeche.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Tjaa så må du jo lade værd at benytte torrent hele ideen bag det går jo tabt når du bare vil leeche.


    tjaa... jaja, kan være man ikke kan slippe af med det trælse upload :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh


    Ville også gerne vide det. Nu træls når man har server stående osv. Bare man kunne slå det fra en gang i mellem :/


    Hele ideen i det er jo man skal hjælpe andre med deres upload, i ville jo heller ikke have en god hastighed hvis andre ikke uploadede for jer. man skal give noget for at få.



    edit : Eller yde for at nyde som man siger =)

  • NetLimiter.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Jo jo, der er klart. Men vi taler bare om mindre afbrydelser af upload. Så man kan have noget andet kørende samtidig hvis det er...

  • Azureus begrænser ikke din download hastighed baseret på din upload hastighed, du kan effektivt tvinge en torrent til kun at køre med 1B/s upload og stadig downloade med fuld knald på.


    Og moralsk set kan det da være lige meget hvor meget du uploader med, så længe at du bare seeder længe nok (ratio = 1.000, f.eks.), så fungerer systemet.


    Men man må jo indrømme at torrent-systemet ikke ligefrem fungerer optimalt når de fleste folk har ADSL som jo er kendt for sin 4:1 download/upload hastighed.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Azureus begrænser ikke din download hastighed baseret på din upload hastighed, du kan effektivt tvinge en torrent til kun at køre med 1B/s upload og stadig downloade med fuld knald på.


    Og moralsk set kan det da være lige meget hvor meget du uploader med, så længe at du bare seeder længe nok (ratio = 1.000, f.eks.), så fungerer systemet.


    Men man må jo indrømme at torrent-systemet ikke ligefrem fungerer optimalt når de fleste folk har ADSL som jo er kendt for sin 4:1 download/upload hastighed.


    Lige præcist. Hvis jeg nu havde 4mbit/4mbit istedet for 4mbit/768kbit, så ville det jo ikke være et problem. Og sådan er der nok mange der tænker. Og du har jo fuldstændig ret med ratio'en.

  • tAshDa


    hvis du ikke vil dele med andre burde du holde dig fra sådanne programmer da hele iden med disse er man deler med andre.
    du kan bare sætte upload hastigheden lidt ned.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    tAshDa


    hvis du ikke vil dele med andre burde du holde dig fra sådanne programmer da hele iden med disse er man deler med andre.
    du kan bare sætte upload hastigheden lidt ned.



    hele idéen med Polen var det skulle blive kommunistisk, men det blev det jo heller ikke ;)


    Det er umuligt at slå Upload fra, så jeg deler med 5kb.. så kan jeg have ubegrænset DL:D


  • ja hvad kan man sige andet end det er folk som dig der ødelægger hele P2P syatemet :roller: