Hjælp til Daemon Tools - No CD

  • Hvis DTM Race Driver 2 er lig Toca Race Driver 2, får du det næppe til at køre på den nemme måde. De bruger en ret agressiv kopisikring der hedder Starforce, som blandt andet scanner for virtuelle drev.
    Der er vist cracks ude og sådan, men langt fra optimalt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Hvis DTM Race Driver 2 er lig Toca Race Driver 2, får du det næppe til at køre på den nemme måde. De bruger en ret agressiv kopisikring der hedder Starforce, som blandt andet scanner for virtuelle drev.
    Der er vist cracks ude og sådan, men langt fra optimalt..


    Man ka få et program der ripper cd'er...som man så ka sætte til at override starforce og mange andre, men ka fandme ikk husk navnet...og er os i tvivl om man må få hjælp til det...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    På hvilken måde?


    Det piller ved de CD-drivere, man har installeret i Windows. Det har ført til, at en del drev holdt op med at fungere.


    Min holdning er, at det ikke tilkommer en spil-leverandør at pille ved mit operativsystem eller min computer. De kan købe deres egen computer, hvis de vil pille. Beskyttelsen af et spil til nogle få hundrede kroner retfærdiggør ikke så vidtgående indgreb i min råderet over min egen computer.



  • fuldstændig enig
    iøvrigt hedder programet starfucker(tror jeg nok)

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Hmm. Det var netop dét, som Alcohol 120 gjorde ved min.


    Hvis jeg installerer en utility for at ændre funktionaliteten af operativsystemet, må jeg også forvente, at den laver ændringer i operativsystemet. Jeg har derfor ikke de samme moralske problemer med, at programmer som Alcohol 120 piller. Det skal de jo.


    Hvis sådan en utility så ikke virker, er den måske noget skrammel, men det er jo en helt anderledes ærlig sag.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Det, som jeg har læst, at Starforce gør, er at checke for "logiske" (image) drev, og nægte at godkende dem...


    Nej, den gør langt mere, som jeg skrev. Hvis du søger lidt på Google vil du finde mere om, hvordan den udskifter operativsystemets CDROM-drivere med sine egne forkrøblede udgaver, hvilket også rammer andre programmer end det spil, den skal beskytte.