Mediaplayer 10

  • Jeg har fået et problem i win mediaplayer 10.


    Jeg har geninstalleret win xp, og efter jeg har gjort det får jeg følgende problem.


    Starter en video i mediaplayeren, men normalt får jeg en lille grøn tingest nede i højre hjørne i min win taskbar, hvor jeg så kan gå ind og ændrer en masse ting i mine subtitles osv.
    Men nu er den der ikke mere. Hvad er der galt?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Jeg har fået et problem i win mediaplayer 10.


    Jeg har geninstalleret win xp, og efter jeg har gjort det får jeg følgende problem.


    Starter en video i mediaplayeren, men normalt får jeg en lille grøn tingest nede i højre hjørne i min win taskbar, hvor jeg så kan gå ind og ændrer en masse ting i mine subtitles osv.
    Men nu er den der ikke mere. Hvad er der galt?


    er det en lille grøn pil?? evt. skal du have opdateret de gamle plugins?? jeg bruger selv ACE MegaCodecs Pack, og kan ikke huske hvilket program det er der ligger sig dernede, men det er ihvertfald der hvor man laver alt det med subtitles.. prøv at installere de samme plugins som du havde før.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg ville lade være med at bruge codec packs..
    De skader mere end de gavner..
    Den grønne pil du søger kommer fra VobSub som du kan hente her:
    http://www.filemirrors.com/search.src?file=VobSub_2.23.exe


    skader mere end det gavner?
    kan du fortælle mig mere om det, evt. nogle tests på det, for codecs pack er da smarte? så behøves man ikke søge nettet tyndt for at finde det man vil have... og man kan vælge de enkelte programmer til og fra ? hvor er det usmarte?

  • Jeg kan sige det sådan at de codec packs jeg har prøvet har mest været fyldt med en masse codecs man aldrig nogensinde for brug for..


    Og det kan hænde at codecs konflikter med hindanden..


    Og så svært synes jeg nu heller ikke det er at hente de 2 codecs jeg har brug for..:


    XviD Codec


    AC3 filter


    Kan ikke se hvad jeg skulle bruge flere codecs til..
    Bruger PowerDVD og en modded version af WMP Classic..
    Så nej tak til Codec Packs herfra..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Ja, det er den lille grønne pil jeg vil have frem.


    Har prøvet at installere Vobsub, men det hjalp ikke:-(


    De kommer jo kun frem når du bruger subs..
    Og husk de skal hedde det samme som video filen..


    Fx.: film123.avi og film123.sub