• Hej jeg er ved at sætte en lille amatør agtig hjemmeside op og ville egentlig gerne lave et lille forum hvor min familie og venner kunne snakke lidt sammen. Problemet er at jeg ikke helt kan finde ud af det så en lille vejledning ville gøre godt.
    Jeg bruger Frontpage og dreamweaver.
    Håber der nogen der kan lave en lille guide.

  • Tror ikk du ka lave et forum vha. en guide.. Med mindre det er et meget lille og simpelt forum :) Og næsten med sikkerhed ikk i nogen editor, som Frontpage ;)


    Hvis du vil, ka du få en skabelon jeg har lavet af Tweak's forum med nogle små forbedringer.. Det er vel det du ska bruge, men den er nok lidt mere omfattende end du har brug for :)

  • Ellers ku du jo nøjes med et eksternt forum...altså man linker til en "forum udbyder" ;)


    Hvis du søger på google under "free forums" er jeg næsten sikker på du finder noget du ka bruge ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det er jo nærmere en "tagwall" du søger .. Vil jeg da tro !


    Hvis du søger lidt på google kan du sagtens finde nogle som bare lige skal tilpasses en smule og så er du kørende ;)