gta sa prob

  • Jeg har nogen problemer med san andreas til pc, for det første krakker(eller hva man kalder det) lyden inde i menuen hver gang man rykker musen. Og inde i spillet når jeg kører med dem fra banden, så nogen gange kan man næsten ikke hører dem, og det er det samme med lydeffekterne, nogen gange bliver de ultra lave. Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved dette problem?


    P.S Jeg ved rigtig mange har disse problemer, så jeg syns det er underligt rockstar ikke har lavet nogen patch, og osse for dårlig, eftersom folk har betalt penge for spillet.

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • hjælper ikke, men jeg VED, at rigtig mange har dette problem, gamespot sagde at på 3ud af 4(tror jeg det var) pc'er de prøvede det på, var der problemer med lyden.

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tomaszo
    hjælper ikke, men jeg VED, at rigtig mange har dette problem, gamespot sagde at på 3ud af 4(tror jeg det var) pc'er de prøvede det på, var der problemer med lyden.


    Jeg havde lignende problem i Vice.
    Skiftede sound device i "options". Det hjalp gevaldigt. Prøv dig evt. frem.
    Den autodetection virker åbenbart ikke så godt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jeg havde lignende problem i Vice.
    Skiftede sound device i "options". Det hjalp gevaldigt. Prøv dig evt. frem.
    Den autodetection virker åbenbart ikke så godt.


    Hopper på samme vogn.. Oplevede også problemer med at lyden lød elendigt i VC.. Så valgte jeg EAX et-eller-andet..


    Edit: Var lige inde og kigge, for jeg syns ikk jeg ku huske man ku indstille på lige præcis det.. Jeg ku ihvertfald heller ikk finde det..