winXP og win2k, sammen

  • hejsa, jeg vælger her ikke at uddybe hvorfor jeg har 2 windows' da det er irrelevant.


    jeg har en HDD som er partiseret i 2 dele.
    først installerede jeg winXP, derefter installerede jeg windows2k på den anden partision.
    nu er bootmenu'en hvor jeg kan vælge mellem XP og win2k. en win2k bootmenu, men nu kan jeg så ikke boote XP da den vil boote som win2k


    spørgsmål: kan jeg bede, ved hjælp af xp cd'en, at reparere min windows XP og derved få en winXP bootmenu hvor jeg kan bruge XP og stadig boote win2k?

  • Mit råd, såfremt muligt... Anvend en gammel disk til Win2k og en resten til WinXP, og så slå den ene fra i bios eller fysisk hiv stikket ud når du ikke bruger den, derved undgår du de fucker hinanden ::\


    Lidt primitivt, men løsningen virker...


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Jeg har to gange win2k på min disk og den har ikke de minste problemer.


    Hvisw problemet er at du ikke kan komme til at skifte imellem de to systemer er det bare at gå ind på." Denne computer egenskaber, avanceret, start og genoprettelse"


    Så skulle man kunne ændre det...det ken jeg da :roller: