GTA San Andreas probs!

  • Har en kammerat der har købt GTA San Andreas og installeret det på hans maskine, men lige så snart han vil spille så loader den i 100 år og til sidst skriver den "Could not find original dics og authetication" mener det er noget lign. det... det skal lige siges vi har prøvet at få byttet spillet men det hjalp ikke


    (Det virker fint på min maskine)


    Han har en Fujitsu Siemens Bærbar: AMD Sempron 3100+, 1024MB ram, Radeon X200 128mb...


    Har prøvet at hente nogle no dvd patches men kunne ikke få dem til at virke, så det som den eneste løsning selvom det er org. spil...!

  • Den er lidt fesen den der... :boxed:


    Prøv at fjerne eventuelle emulations programmer... Dog har jeg ikke selv problemer med d-tools.


    Er I forresten sikker på at I har sat dvd'en i computeren? :)

  • Det bruger da så vidt jeg ved ikke starforce eller noget der er så agressivt mod emulationsprogrammer?
    Er der andre spil som ikke virker på den computer?
    Og når du siger at i ikke kunne få dem til at virke var det så som i slet ikke, eller som i ingen forskel?
    I kan prøve at rippe den til et iso med isobuster og så køre dette iso gennem daemon-tools.. dette vil så nok kræve en crack.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Det bruger da så vidt jeg ved ikke starforce eller noget der er så agressivt mod emulationsprogrammer?
    Er der andre spil som ikke virker på den computer?
    Og når du siger at i ikke kunne få dem til at virke var det så som i slet ikke, eller som i ingen forskel?
    I kan prøve at rippe den til et iso med isobuster og så køre dette iso gennem daemon-tools.. dette vil så nok kræve en crack.



    Jeps... det skulle virke...



    Ps. ordet "crack" skal helst ikke bruges her...
    Der går ikke længe før denne tråd er lukket så... ;)

  • No-CD patches (Cracks om man vil) er jo ikke ulovlig i sig selv, så hvorfor skulle tråden blive lukket?


    edit:
    Der er jo ingen grund til at ridse sine CD'er hver gang man skal spille spillet, så derfor er der mange der laver ISO filer af deres spil og bruger cracks. (Gør jeg ihvertfald selv).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af znuffi
    No-CD patches (Cracks om man vil) er jo ikke ulovlig i sig selv, så hvorfor skulle tråden blive lukket?


    edit:
    Der er jo ingen grund til at ridse sine CD'er hver gang man skal spille spillet, så derfor er der mange der laver ISO filer af deres spil og bruger cracks. (Gør jeg ihvertfald selv).


    Okay der kan godt passe... men sys bare at vi snakkede om no cd pathes for ikke længe siden... og så blev der sQ bare lukket for tråden...



    Jeg bruger selv ISO og daemontools... der sparer du for crack osv...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af znuffi
    No-CD patches (Cracks om man vil) er jo ikke ulovlig i sig selv, så hvorfor skulle tråden blive lukket?


    Fordi medhjælp til ripping står som sidste punkt ;)


    Jeg lukker ikke tråden , da denne tråd faktisk omhandler noget helt andet til at starte på, men hold nu ripping snak osv væk