SÅ har EA games ødelagt endnu et godt spil!!!! :S

  • De har jo ikke OPKØBT Valve, så spillene bliver der nu nok ikke ændret på som sådan. EA vil så vidt jeg kan læse mig til rundt omkring, blot stå for selve udgivelsen af spillene, de skal jo ikke udvikle dem.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Tror da bare det er positivt :) EA er jo trods alt en de største på markedet, hvis ikke den største. Dog skal I ikke fristes til at tro at jeg har meget til overs for EA, de sætter sq pengene for meget i højsædet, og glemmer lidt, synes jeg, at patche spil, før de begynder at sende udvidelser ud. Se bare BF2.. Hvad fanden skal vi bruge en exp. allerede til jul, til :s Så hellere får rettet nogle af de UTALLIGE fejl / bugs / mangler i BF2 først!

  • Altså det kan jeg nu ikke se noget galt idet for de udgiver jo bare spillet som engel siger :D ea har jo også udgivet battlefield 2 og det er jo ikke ligefrem et dårligt spil :D

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • åh nej nu kommer BF2 sikekrt også som steam validering/aktivering......ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!!!!!!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    åh nej nu kommer BF2 sikekrt også som steam validering/aktivering......ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!!!!!!


    Det tror jeg som sådan ikke rigtigt at det gør. EA skal jo tisyneladende primært blot stå for udgivelsen af spillene, ikke vedligehold, udvikling af nyt, osv.


    Men som Ganda er inde på, ville jeg da ikke have det store imod at det skulle køre over f.eks. Steam eller måske et lignende system, Steam virker jo som det skal.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Det er da ikke så mærkeligt heller Valve havde jo visse problemer med VU op mod udgivelsen af HL2.. Så jeg tror da nu kun det er positivt... ud over at EA bliver for store og konkurrencen forvrides, og de små spil får svært ved at finde udgivere..

  • neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Asus3
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej


    Konstruktivt :roller: Vil du ikke lige uddybe hvorfor det netop er så slemt? ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Syns godt nok at det er lidt tankevækkende at EA bare bliver størrere og størrere.. Det er jo snart MS størrelse!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Der må jo være en grund til at de vælger EA fremfor Vivendi Universal, som tilsyne ladende ikke kan finde ud af det... men ja, det er lidt negativt at de er blevet så store, det lugter lidt af monopol efterhånden :roller:

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Kunne godt tænke mig at vide hvilke aftale de har fået i hus mht. brugen af Steam. EA er jo nok ikke sindssyg vilde med ideen om at Valve også bruger deres eget system til at sælge deres spil. Vivendi fik jo bl.a. ikke nogen af pengene fra salg af spil via. Steam.


    Sålænge Valve får lov til at lave nyskabende og originale spil kan jeg da ikke se noget problem i at de har indgået aftale med EA, ok måske lige pånær EA's klamme intro-film :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    åh nej nu kommer BF2 sikekrt også som steam validering/aktivering......ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!!!!!!


    Lol, det har jo intet med hinanden at gøre. Hvorfor skulle Valve pludselig involveres i udviklingen af BF2?

  • Så længe EA holder sig fuldstændig væk fra Valve's kode, og kun udgiver spillene håber jeg da ikke det går helt galt.
    Men jeg undrer mig ikke den dag steam kører på nogle gamespy servere i USA med en ping på 300

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda


    ja det kunne seriøst være dejligt.. så bliver det lidt sværere for cheaterne, og folk der ikke gider betale men "for spillet på anden vis".


    Piraterne er da ligeglade. De spiller bare deres crackede kopi. For HL2 var den endda tilgængelig, længe før
    alle betalende kunder havde haft held med at få deres eksemplar aktiveret.


    Det er de betalende kunder, der har alle problemerne med kopisikring. Altid. Er det rimeligt, at man som betalende kunde skal stilles dårligere end piraterne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Piraterne er da ligeglade. De spiller bare deres crackede kopi. For HL2 var den endda tilgængelig, længe før
    alle betalende kunder havde haft held med at få deres eksemplar aktiveret.


    Det er de betalende kunder, der har alle problemerne med kopisikring. Altid. Er det rimeligt, at man som betalende kunde skal stilles dårligere end piraterne?


    valve lukker da jævnligt steam konti, kan da huske omkring nytår, der lukkede valve 20.000 steam konti som de selv siger var nemme at spotte..
    Dette brude da i teorien gøre at flere spil ryger over disken hos butikkerne, og at udviklingen af nye spil kan fortsætte...


    så bruger jeg da gerne 20 sekunder på at aktivere spillet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda


    valve lukker da jævnligt steam konti, kan da huske omkring nytår, der lukkede valve 20.000 steam konti som de selv siger var nemme at spotte..
    Dette brude da i teorien gøre at flere spil ryger over disken hos butikkerne, og at udviklingen af nye spil kan fortsætte...


    så bruger jeg da gerne 20 sekunder på at aktivere spillet


    Piratversionen går udenom Steam så du behøver ikke logge på Steam for at spille. Hvis man logger på med en ulovlig version er man da også for dum :D


    Såvidt jeg husker tog det heller ikke 20 sekunder, mange havde problemer hvor det tog flere timer og mener det tog ca 30 minutter ved mig.