Hjælp til Steam

  • Jeg har lige købt Counter-Strike Condition Zero. Jeg har i forvejen HL2 og CS:S. Men nu hvor jeg skal til at spille Zero ska den jo køre igennem Steam.
    Jeg har tilføjet Zero til min steam account men så ska jeg til at downloade Zero.
    Nogle der ved hvordan det ska ''sættes op'' for at jeg ikke skal downloade det fra Steam?

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mx Neo
    Jeg har lige købt Counter-Strike Condition Zero. Jeg har i forvejen HL2 og CS:S. Men nu hvor jeg skal til at spille Zero ska den jo køre igennem Steam.
    Jeg har tilføjet Zero til min steam account men så ska jeg til at downloade Zero.
    Nogle der ved hvordan det ska ''sættes op'' for at jeg ikke skal downloade det fra Steam?


    Tror jeg ikke du kan. Men prøv at installer' det fra cd'en, men så tror jeg bare du skal til at downloade hl2/css igen.


    Prøv at tage en backup af filerne du har i C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\BRUGERNAVN\


    Gem dem uden for steam mappen. Installer' så CZ via cd'en der fulgte med og kopier de filer du to backup af til samme sted igen.


    Så skulle den være der.

  • okay det prøver jeg..
    Skriver lige hvis det virker..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Har fundet ud af det men brugte ikke dit forslag. Fandt ud af at i stedet for at downloade det fra steam hentede den det fra HD..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |