hvor mange gange i gennem spil?

  • Kom til at tænke på hvor mange gange i andre kommer i gennem jeres spil og hvor meget i gør ud af det.
    Personligt kommer jeg 5-7 gange gennem de fleste spil og gør en masse ud af at gøre det så flot som mugelidt.


    Hvad med jer andre.


    OT: Undskyd for stave fejl.

  • Hmm kommer an på hvad det er for nogle spil


    hvis det f.eks. er Halflife 1 og 2 så har jeg gemmenført dem 5-6gange hver bare for at få alt med, da jeg synes at historen er mega fed i det spil...


    men hvis det f.eks. nu var Shadow man så har jeg kun en gang for FØJ et lorte spil :D :clap:

  • Jeg har en dårlig vane med at blive træt af spil før de er gennemført.. Så jeg må nok sige i gennemsnit gennemfører jeg et spil 0,3 gange pr. spil :crazyeyes:


    Edit
    I øjeblikket har jeg:
    Emergency 3
    Brothers In Arms
    Boiling Point - Road To Hell
    Command & Conquer Generals og Zero Hour


    Alle sammen er jeg kommet relativt langt igennem, nogle mere end andre, men inden af de nævnte nogensinde gennemført..


    Edit 2
    Spil som Diablo 2 og Half-Life 1 har jeg kun gennemført 1 gang.. Diablo ikk engang gennemført, men jeg nåede til der hvor det hele starter forfra efter mordet på Baal :)

  • også sjællent jeg gennemfører spillende da jeg vil have dem til at vare længe :D på den måde slipper du for hele tiden at skulle købe nye spil :D har kun 40 spil eller sådan noget...

  • er kommet igennem NFSU 1 6-7 gange, men det er også det eneste spil jeg har gennemført så mange gange.. kotor har jeg gennemført 4 gange tror jeg

  • nfs porche challenge har ikke tal på hvor mange gang jeg har gennemført det...


    der efter følger andre spil i nfs serien ;)


    de fleste andre spil (jeg har prøvet at spille) har jeg gennemført 1-2 gange...

  • For det meste engang så gidder jeg ikke igen er alligevel bare det samme.


    Diablo 2 og LoD har jeg været igennem et par 100 gange mindst nok også mange mange flere :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det er sjældent jeg gennemfører et spil. Når somregel at køre træt i det inden da. Især FPS.


    Er dog kommet igennem MAFIA, så vidt jeg husler. Vice city var også meget tæt på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det er sjældent jeg gennemfører et spil. Når somregel at køre træt i det inden da. Især FPS.


    Er dog kommet igennem MAFIA, så vidt jeg husler. Vice city var også meget tæt på.


    nå ja Mafia, fuck det var fedt at gennemføre, nok det spil jeg har nydt mest at gennemføre 8)

  • Har lige gennemført Pirates og Settlers V, så dem gider jeg ikke spille mere. Vil dog have fat i ekspansion pack til Settlers V, når det kommer. Synes det minder meget om Warcraft, hvilket er rigtig nice.
    Farcry gennemførte jeg for lang tid siden, så det spiller jeg heller ikke mere.


    BF2 kan man jo ikke gennemføre, men det skal lige øves lidt, inden jeg skal online og game... he he

  • Max Payne 1: 7 gange.
    Max Payne 2: Ca 10-12 stykker.
    Mafia: 4.


    Ca dem jeg gennemfører meget.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Tror kun jeg har gennemført et spil siden jeg fik ADSL, men det var så også HL2, hvilket var et godt spil. Ellers har jeg da gennemført warcraft 3, Quake 3 og alle unreal tournament spillene.
    Det spil jeg har spillet mest er dog elastomania, hvor jeg har gennemført alle baner min. 10 gange

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • max payne 1, det er nok det jeg har gennemført flest gange... vil gætte på en 10-15 gange..... Ellers plejer jeg for det meste kun at klare min spil 1 gang, så gider jeg sku ikke rigtig meere...

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A