Halo problemer

  • Hej :dance:


    Har et problem på at jeg skulle til at spille lidt Halo. Instalationen gik fint og de første par minutter af spillet gik fint, men da de første fjender kom og der endelig var noget at skyde på, begynte det at hakke lidt i det, når fjenderne så var væk igen gik det hele findt igen :boxed: hvad er det lige der sker :rolleyes: ? Det bliver kørt på en maskine med ny instaleret Win 2000, alle drivere er som de skal være.


    Hardware:


    cpu: 3,0 pre


    ram: 1024 mb duel


    GFX: FX 5600 256mb


    MB: asus 4p4800-E deluxe


    Efter min menig kunne jeg da sagtens spille Halo eller er det bare mig?
    Jeg har en mistanke til min HDD da den er halvgammel og ikke altid har haft det så godt. Kan der være noget om snakken?

  • Tjoo... :O , men jeg spiller på laveste grafik og jeg ved at man godt kan få en geforce mx 440 et eller andet gammelt til at spille BF og det er da en del mere kravene efter min menig :rolleyes:

  • Der er vist en setting der hedder BLOOM eller sådan noget den skal du bare tage af "OFF"


    Et FX 5600 256, burde sagtens kunne trække Halo uden at det der hakken skulle være der.


    Mit FX 5600 XT 256, (som er dårligere end dit) kunne jeg have fuld grafik undtagen det der BLOOM.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().