Yahoo! Toolbar fejl?

  • For lidt tid siden downloadede min computer automatisk Yahoo! Toolbar. Nu har jeg afinstalleret det, men når jeg går ind i tilføj og fjern programmer så ligger det der endnu. Men der står ikke hvor mange megabyte det fylder og når jeg trykker på det og vil fjerne det, så kommer den med en fejl. Den siger "Det angivne modul blev ikke fundet"? Hvad så? Der dukker ikke noget op hvis jeg søger efter Yahoo! Toolbar i mine filer og mapper. Den genere mig ikke, da selve ToolBaren ikke er på mit internet vindue mere. Men jeg kan åbenbart ikke fjerne den fra min computer helt. Ved nogen hvorfor???




    :rules: :rules: :finger:

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • den hører så ikke hjemme i den her kategori......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu fik jeg den afinstalleret helt, ved at installere programmet igen og afinstallere det. Det er bare træls at der er nogen programmer man skal have så meget besvær med at få ud af computeren igen. Det er garanteret noget de forskellige firmaer gør med vilje.


    :rules: :rules: :finger:

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThomasB84
    Nu fik jeg den afinstalleret helt, ved at installere programmet igen og afinstallere det. Det er bare træls at der er nogen programmer man skal have så meget besvær med at få ud af computeren igen. Det er garanteret noget de forskellige firmaer gør med vilje.


    :rules: :rules: :finger:


    Gi'r dig helt ret, det er godt nok træls. Men et godt råd er at man skal holde sig fra alt hvad der hedder Toolbars, smiley-programmer o.lign. gylle !