Hjælp til Explorer

  • Jeg har et lille problem som jeg er sikker på en af jer kan hjælpe mig med.


    Når jeg klikker videre til en anden hjemmeside, og der automatisk åbens en ny browser, så vil jeg gerne at også denne fylder hele siden, og ikke bare åbner som et lille vindue. Hvor indstiller man dette???


    På forhånd mange tak for hjælpen!!! ;)

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • kan anbefale dig at skifte til Firefox og bruge tabbed browsing.....ved ikke lige hvordan og hvorfor du har det problem...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Tak for det, men kan det virkelig passe at MICROSOFT ikke har lavet dette??? Et lille flugeben et sted, eller?????

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Virkelig ingen som ved det?????? :idea:

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Nu er det godt nok længe siden jeg har brugt IE..
    Bruger Avant nu..
    Men har da lige google't dit problem lidt..
    Og ser ikke ud til der er en 100% løsning på det, men prøv det her:


    Open Microsoft Internet Explorer Maximized
    Many people ask how to get Microsoft Internet Explorer to always open maximized.
    The problem with this is that there just doesn't appear to be any absolutely foolproof way to do this.
    One method that works reasonably well is to run IE,
    then hold down Ctrl + Shift + Alt while you use the mouse to size the window as you want it.
    Now, still holding down Ctrl + Shift + Alt,
    click the Close box (the X in the upper right corner of the window) to close it.
    IE will now open maximized --
    Usually. :)

  • Meget mærkeligt, men mange tak alligevel!!!

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    kan anbefale dig at skifte til Firefox og bruge tabbed browsing.....ved ikke lige hvordan og hvorfor du har det problem...


    og jeg anbefaler ham at køre en gang FORMAT C: og så installere MAX OS TIGER ... For jeg ved heller ikke noget, så jeg fyrer bare gas af ... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    og jeg anbefaler ham at køre en gang FORMAT C: og så installere MAX OS TIGER ... For jeg ved heller ikke noget, så jeg fyrer bare gas af ... :crazyeyes:


    og hvorfor synes du nu at jeg skal svines i alle de tråde du kan komme til det rotte......nej du ved ikke noget det er vi klar over, men jeg gav vedkommende et alternativ som jeg tror han ville blive glad for, nu hvor jeg ikke kunne løse hans problem..........det plejer ikke at være forkert at prøve at hjæølpe folk herinde, men du har åbenbart siddet meget på hol.dk på det sidste.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    og hvorfor synes du nu at jeg skal svines i alle de tråde du kan komme til det rotte......nej du ved ikke noget det er vi klar over, men jeg gav vedkommende et alternativ som jeg tror han ville blive glad for, nu hvor jeg ikke kunne løse hans problem..........det plejer ikke at være forkert at prøve at hjæølpe folk herinde, men du har åbenbart siddet meget på hol.dk på det sidste.......


    Synes nu også lige den var en tand for hård. Og at bruge firefox er da en slags løsning.


    Sorry for OT.


    Det er et rigtig nedern problem som jeg også har haft. Jeg mindes bare at jeg maksimerede dem og efter jeg havde gjort det et par gange huskede den det og gjorde det automatisk næste gang.


    Men som skrevet rundt omkring kan jeg helt klart anbefale firefox

  • Narj, men må da dog mene at et svar som prøv Firefox også er lidt tyndt ? .. Så kan man ligeså godt foreslå Avant i samme snuptag .. eventuelt bare nævne browsere med tabs ..


    Bare min mening, selvom jeg da også vil foreslå FF ... bare ikke i denne her sammenhæng !

  • aner ikke om avant har tabbed browsing, som det løs somom ville være det han ville være mest glad for ....har ikke prøvet avant endnu.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    aner ikke om avant har tabbed browsing, som det løs somom ville være det han ville være mest glad for ....har ikke prøvet avant endnu.


    Det vil dog løse problemet ...


    Men han kunne da eventuelt prøve både FF og Avant og se hvad der faldt mest i smag ..

  • Tak for hjælpen.... Tror vi lukker den her.... :crazyeyes:

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo