Samsung SHG-E700 Hard-Reset

  • Hey jeg har en samsung SHG-E700 som bliver ved med at lave min skærm hvid når jeg åbner for den... så tænke på om den ikke skulle hard-resetes... jeg har så let og let på google.dk efter en hard-reset og fandt intet... men nogen som ved hvordan man hard-reseter sådan en samsung.... please hjælp, efter som den her fejl med hvid skærm er ekstrem irriterende!!!


    ps. hvis der findes en patch eller update eller en lign. ting som kan fikse det, må i meget gerne linke til det... så vil jeg prøve det i stedet...

  • hmm desværre har jeg fået den af min bror så den er ret gammel.... well snakkede med min bror og han siger det selve er ledningen fra printet til skærmen som er gået lidt i stykker eller hvad man siger....well altid noget at man har sin gamle T630 liggende! :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hermann
    hmm desværre har jeg fået den af min bror så den er ret gammel.... well snakkede med min bror og han siger det selve er ledningen fra printet til skærmen som er gået lidt i stykker eller hvad man siger....well altid noget at man har sin gamle T630 liggende! :-)


    ;)