Omega's ATI 5.6 driver er kommet

  • Ja, som i kan se i overskriften, men nu tænker jeg på, fordi at der er noget med specielt måde at fjerne omega's drivere på hvordan gør jeg egentlig eller hvad skal jeg gøre for at fjerne den korrekt. "Readme" filen har jeg altså ikke læst derfor søger lynkursus i OMEGA :O :O :O

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Ja, som i kan se i overskriften, men nu tænker jeg på, fordi at der er noget med specielt måde at fjerne omega's drivere på hvordan gør jeg egentlig eller hvad skal jeg gøre for at fjerne den korrekt. "Readme" filen har jeg altså ikke læst derfor søger lynkursus i OMEGA :O :O :O


    Hvis du kører med omegadrivere i forvejen, så mener jeg ikke det er nødvendigt at fjerne tidligere drivere. Men du kan tjekke efter på Readme-siden på omegadrivers.net ! ->


    Edit:
    REMINDERS:
    A- If you have the normal ATI drivers installed , uninstall the ATI Control Panel or CCC BEFORE upgrading to these drivers , the Omega Drivers already have the CP integrated and another CP will cause conflicts or other problems.


    B- There is no need to uninstall ANY previous drivers (ATI or OMEGA) when installing these, the new ones will overwrite any previous settings, but if you still want to uninstall them completely, is ok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Connektors
    du fjerner det bare ved tilføj/fjern ;)
    og jeg må godt nok sige at det der ATI Tray Tools som følger med istedet for Radlinker er mega godt :P


    Ikke helt rigtigt ;)


    Efter den er fjernet i tilføj/fjern genstarter man i fejlsikret tilstand og fjerner omega setup filen, og så kørers driver cleaner.


  • for at være erlig gad jeg ikke læse siden igennem men jeg gør det alligevel så ved jeg det til næste gang :dance: ;)
    takker

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit