low-fps i Final Fantasy XI Online - 6600GT

  • Hey jeg spiller FFXI (Final Fantasy XI) online.... jeg har et rimeligt irriterende problem... mit spil er sat til 1024*768 i resolution og render graphic er sat til 1024*1024... bumb mapping osv.. andre ting som skulle gøre spillet pænt har jeg taget fra... dvs. spillet kører i en form af "LOW" i 1024*1024... alligevel når en BARD (BRD - en som spiller melodier - dvs. magic) synger/kaster sine "Mage's of Ballad" og alle de der ret så standarte sange, bliver min FPS fuldkommen "killed" af det.. og jeg kan sådan set ikke røre mig eller følge med hvad der sker... det sker kun når den enkelte magic er igang med at vise sin effect...det tager omkring 1-2 sekunder... jeg har ikke lyst til at tage effect af.. eftersom jeg selv mener at et DX 8.1 spil skal kunne køres flydende i LOW og i 1024*1024 med mine specs... nogen som kan hjælpe mig?? jeg har norton antivirus og firewall 2005 og er fri fra spyware, hacker-tools og virus.... jeg har installeret alle up-to-date drivers.. inkl. bundkort osv... jeg har endda valgt at formatere op til flere gange... og det er heller ikke varme problem... (bruger vandkøling) jeg ligger omkring de MAX 41 grader med CPU og jeg har mærket på mit GFX, det bliver heller ikke for varmt... dog fik jeg at vide inde i spillet at det simpelthen er Nvidia's kort som ikke kan finde ud af at lave noget lightning effect... men er det sandt? er det kun pga. det er nVidia?? og ikke et ATI kort?? please hjælp mig... :-)