Fjernelse af "profiler"

  • Hey Gutter


    Underligt topic, ved det :S


    Men sagen er den at jeg har fundet nyt arbejde og derfor skal have fjernet mine MSN profiler fra computeren, sådan at den ikke er tydelig når man starter MSN Messenger op. Hvordan gøres dette nemmest?

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD

  • hvis man sletter messenger sletter den da alle de data man har gemt og oprettet med det, ikke?
    også bare indstallere det bagefter igen så må alt da være som det var da man startede..
    :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BomiraZ
    Hey Gutter


    Underligt topic, ved det :S


    Men sagen er den at jeg har fundet nyt arbejde og derfor skal have fjernet mine MSN profiler fra computeren, sådan at den ikke er tydelig når man starter MSN Messenger op. Hvordan gøres dette nemmest?


    Du kan jo starte med at afinstaller MSN Messenger...


    Så kan du derefter tjekke om der ligger noget i "dokumenter" .... evt. modtaget filer hvis den mappe ikke er blevet flyttet.


    MSN Messenger ligger også noget i "C:\Documents and Settings\*BRUGER*\Application Data\Microsoft\MSN Messenger"


    ... Hvad det er ved jeg ikke, men har du fjernet MSN MESSENGER, så burde der ikke ligge noget i den mappe ... Mappen burde jo også være væk.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    format C:


    Hvis du ikke har noget mere intelligent at skrive, så lad være med at skrive noget. :boxing:

  • Ahhh, selvfølgelig...


    Troede bare lige der skulle noget mere snedigt til for at fjerne profilen :-) Men jeg prøver lige at slette programmet og lægge det ind igen, så må vi se om profilen stadig står til rådighed eller hvordan...


    Takker for de gode råd, pånær det med format c: X(

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD

  • Hey igen...


    Så fik jeg prøvet at afinstallere MSN, slette alle mapper der hed noget med MSN og tjekket igennem på c:\documentsandsetting\blabla...


    Men når jeg så installerer MSN igen og åbner, så logger den lige på min gamle profil :S


    Er der virkelig ikke noget at gøre så? ville være træt af at de loggede på denne min MSN adresse når jeg nu slet ikke var her mere...

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD

  • Hvis din MSN er tilknyttet windows som "Net Passport" så skal du jo lige ind i Kontrol Panel > BrugerKontoer og så sørge for at den ikke skal være det ....


    Men hvis du stopper på en arbejdsplads, så er der vel nogle teknikere der sørger for at der ikke ligger noget på computeren som ryger videre til den næste medarbejder ... Alt i alt, så bliver din XP profil vel bare slettet ... og en ny oprettet til den ny bruger.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvis din MSN er tilknyttet windows som "Net Passport" så skal du jo lige ind i Kontrol Panel > BrugerKontoer og så sørge for at den ikke skal være det ....


    Men hvis du stopper på en arbejdsplads, så er der vel nogle teknikere der sørger for at der ikke ligger noget på computeren som ryger videre til den næste medarbejder ... Alt i alt, så bliver din XP profil vel bare slettet ... og en ny oprettet til den ny bruger.


    Er jo ikke lige sikkert han synets hele arbejdspladsen skal vide han har sidet og snakket på msn hele dagen :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Er jo ikke lige sikkert han synets hele arbejdspladsen skal vide han har sidet og snakket på msn hele dagen :T


    HVIS arbejdspladsen vil finde ud af det, så skal de nok komme til det ... på den ene måde eller den anden ...


    Men han kan jo bare gå ind og slette sin brugerprofil ... Så må det jo være fint nok.


    Hvis han altså kan det ... rettigheder u know ...

  • Hey


    Lige for at følge op på det her, så ville jeg helst ikke slette noget eller fjerne nogle brugerprofiler i winxp, fordi at det er en mindre virksomhed hvor vi bruger PCerne indbyrdes, så derfor ville jeg helst bare slette mit logon til MSN.


    Men det viste sig faktisk, ved at bruge mit øje .O at man inde i Indstillinger under MSN kan fjerne profilerne :D


    Så det var faktisk rigitig nemt, pinligt for mig :(


    Men takker alligevel for hjælpen...

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD