Problemer med Norton Antivirus 2005.

  • Hey.


    Jeg har et stort problem med mit Norton 2005.
    F.eks hvis jeg måske skal spille online, popper den nogle gange op og giver mig valgmuligheden mellem at "PERMIT" eller "BLOCK", selvom den er sat til at tillade programmet at gå på nettet. Og det er sku belastende, for så hopper den ud af spillet osv. Den gør det bla. også med Skype og nogle gange med MSN. Problemet er kun blevet værre efter at jeg har installeret "Service Pack 2" til WinXP.


    Nogle der har svaret på mit problem?

    CPU: Intel Core i5-4690K, Quad Core 3.5GHz
    Bundkort: Asus Z97-P
    Ram: 8GB HyperX Fury DDR3 1600MHz
    Grafikkort: Sapphire Radeon R9 270X 2GB GDDR5
    PSU: Corsair TX 650W
    Harddisk: Seagate Barracuda 1TB
    Headset: Creative Sound Blaster Tactic3D Alpha
    Tastatur: Logitech G15 Refresh

    Mus: Logitech MX1000 Laser mus
    Skærm: 22" Samsung SyncMaster T220

  • Ja og alle dem jeg kender, mit arbejde + jeg selv, har aldrig haft problemer med Norton.
    Det er et spørgsmål om at sætte den rigtigt op. F.eks ved at læse manualen el. gå ind på symantec.com's supportsider, hvis der opstår problemer. Rimelig enkelt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkelsen
    Hey.


    Jeg har et stort problem med mit Norton 2005.
    F.eks hvis jeg måske skal spille online, popper den nogle gange op og giver mig valgmuligheden mellem at "PERMIT" eller "BLOCK", selvom den er sat til at tillade programmet at gå på nettet. Og det er sku belastende, for så hopper den ud af spillet osv. Den gør det bla. også med Skype og nogle gange med MSN. Problemet er kun blevet værre efter at jeg har installeret "Service Pack 2" til WinXP.


    Nogle der har svaret på mit problem?


    Og du har selvfølgeligt valgt "always permit"? Prøv evt. PC-Cillin 2005, det er nærmest samme pakke, men scorer højere, og er meget simpelt.

  • Har ingen "probs" med Norton på min A64 og havde heller ikke på min - tidligere XP2100 og endnu tidligere Duron maskine. Som tidligere nævnt, et spørgsmål om at sætte sig ind i tingene. ;)
    Og ja - det er ikke altid lige nemt. Men som en eller anden sagde en gang:
    Der findes ingen problemer - der findes kun opgaver som skal løses. ;)

  • Jeg har heller ingen former for problemer med det på min A64 og havde heller ikke på min P4 det kører bare lige som det skal ingen former for problemer overhovedet.


    Red-lions holdning er vist lidt grim... men ok hvis man ikke kan finde ud af at sætte tingene op og gerne vil have styr på hvad der sker så er det nok fint nok at droppe et så godt og professionelt program :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy