Musik i CS?

  • Kan man få et program der narer computeren til at tro at det Winamp spiller er der der bliver sagt i mikrofonen, så man kan 'sende' musik i stedet for tale ud når man spiller CS?


    Hvis I ikke forstår, så skriv lige, så prøver jeg at forklare det anderledes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sethos
    Hvorfor i al verden ville du gøre noget så irriterende? :))


    Fordi det er sjovt når man spiller med venner. Selvfølgelig ikke på 'offentlige' servere. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Kan man få et program der narer computeren til at tro at det Winamp spiller er der der bliver sagt i mikrofonen, så man kan 'sende' musik i stedet for tale ud når man spiller CS?


    Hvis I ikke forstår, så skriv lige, så prøver jeg at forklare det anderledes.


    Det er noget af det mest irriterende ..


    Men prøv google, der har jeg i hvertfald kunnet finde noget dengang jeg søgte efter det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Det er noget af det mest irriterende ..


    Men prøv google, der har jeg i hvertfald kunnet finde noget dengang jeg søgte efter det.


    Så længe det er på private servere, så går det nok.


    Har også prøvet Google, men ved ikke rigtig hvad jeg skal søge efter...

  • Half-Life Sound Selector kan klare jobbet. :hb:

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxerN
    Half-Life Sound Selector kan klare jobbet. :hb:


    Det ser umiddelbart ud som om man skal konvertere al sin musik til wav, det har jeg sådan set ikke rigtig lyst til. Og så ser det også ud som om man kun kan importere 1 nr. af gangen.

  • Det kan da være sjovt nok at spamme Smølfehits osv. :) Har selv gjort det.


    Men finder jeg dig inde på Boomtown...så er det ud :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless