Half-Live 2 cd-key

  • Nå fik byttet spillet i går og den nye cdkey funker fint, men nå jeg spiller og jeg kommet til en loading zone "ikke hver gang", så loader den og nå den er færdig kommer den med en fejl "run time error" eller "noget med at hukommelesen er op brugt" og så fryser spillet? nogle som ved hva det betyder? har 1024 mb kingston ram
    mvh Lasse

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Speedy23
    Nå fik byttet spillet i går og den nye cdkey funker fint, men nå jeg spiller og jeg kommet til en loading zone "ikke hver gang", så loader den og nå den er færdig kommer den med en fejl "run time error" eller "noget med at hukommelesen er op brugt" og så fryser spillet? nogle som ved hva det betyder? har 1024 mb kingston ram
    mvh Lasse


    Hvor meget har du kørende i baggrunden ?
    Hvor mange processer kører der i din jobliste ? Prøv evt. at tage screenshot af den og vedhæft.

  • Hey den siger cpu forbrug en 3 - 5 % har kun norton antivirus til at køre udover self. half live 2 nå jeg spiller
    men vil lige spille og snuppe et billede hvis den da gør det igen.
    mvh Lasse

  • Yeps har de nyeste drivere, og jeg køre med et leadtek 6600gt, har spillet en times tid nu uden problemer og det køre fint efter en loading zone, måske den bare drille lidt igår

  • Har jeg også prøvet med Deathmatch.. Jeg er ikke sikker på hvad det var jeg gjorde som fik det til at virke, for jeg formaterede min computer pga. af virus og instalerede det igen. så nu virker det igen..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |