AMD64 + SP2 = Skidt?

  • Godmorgen,


    Efter jeg opgraderet fra min Intel til AMD64 har jeg ikke kunne installere Service Pack 2 på min Computer.


    Efter installation af SP2 vil min computer sidde fast i et konstant restart loop på windows load, lidt irriterende.
    Jeg havde ikke hørt om nogle problemer i denne klasse inden jeg købte min nye processor.
    Jeg har prøvet at installere SP2 to gange fra to forskellige links. Første gang kunne jeg gå i safe-mode of slette det fra Tilføj/fjern menuen. Anden gang sagde den jeg ikke havde "adgang" til det og blev nød til at gå tilbage fra et "Restore" point.


    Jeg køre en ren installation af Windows XP Pro. ( DK )


    :rules:


  • Godformiddag, jeg har 2 pc'er, en bærbar og en stationær, begge med AMD64, har installeret SP2 på dem begge, ingen problemer her. Har installeret SP2 fra en af de cd'er der ligger og flyder i computerforretningerne, så jeg ved ikke om det er samme udgave som du har.

  • jeg har heller ikke nogen problemer med min har installeret SP2 fra windows update....


    Tror der er gået kage i noget under installation har vist ikke noget som helst med dit hardware at gøre.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg har hentet den ene kopi fra Microsofts egen hjemmeside og det andet fandt jeg på et "velkendt" forum. Jeg tror virkelig ikke på et det er selve den kopi jeg downloader der ødelægger installationen.


    Jeg deaktivere altid mit Anti-virus når jeg installere Drivers, SP's og andre Drivers så den ikke laver rod i det.


    Jeg er virkelig blank lige nu ... :(

  • Har installeret windows omkring 30-40 gange på A64 setups... SP2 osv...


    Ingen problemer ud over den updater møg langsomt efter min smag :(


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Har også lige lavet en nyinstall på et nyt A64 system. Installerede først XP (home) - så de forskellige chipset drivere - directX 9.0c - skærmdrivere - antivirus og Spybot og så først SP2.
    Så tilsluttede jeg til internettet og kørte så updateringer til henholdsvis antivirus, spybot og allerr sidst div. winupdate. Og har aldrig haft problemer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Bortset fra at man slipper for al det sikkerhedsfis og brugerflade fis som den også indebærer, og så kan man ligeså godt holde sig til SP1 + updates som jeg gør.


    ... :roller: ... Ja, der er nogen der ikke vil patche deres computer så meget som de kan. Det må de jo selv om.

  • Sikker på din key er helt lovlig?

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Fandt måske en løsning, hvis du kan starte den op i fejlsikret tilstand:
    Ind i Denne Coputer ->


    ind i Windows/System32/
    -> Der burde der være 2 mapper: Catroot and Catroot2


    ->Omdøb Catroot2 til oldCatRoot2


    ud af "Denne Computer"


    -> prøv så at køre installere SP2 igen


    Forklaring/Årsag:


    "CatRoot2" mappen indeholder alle de filer som fortæller Cryptographic services hvilke programmer der er sikre og som er digitalt signed.


    Ved at omdøbe den mappe, bliver SP2 nød til lave et helt nyt set af rene mapper og filer til Cryptographics Services !


    Prøv det - det har hjulpet andre.