Mærkelige crach i avant...

  • Bruger normalt avant browser som jeg altid har været godt tilfreds med. Men her på det sidste er jeg begyndt at få nogle mærkelig uprovokerede craches hvis jeg har 5-6 vinduer åbne går avant over og bruger 100% cpu og siger not responding.


    Nogen der har et bud på hvad der kan være gået galt...


    BTW: ikke noget om ff og bla bla bla jeg bruger det jeg gerne vil så brug i det i gerne vil.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ja det gør jeg hentede den lige ned den anden dag så ikke der problemet ligger tror jeg ikke

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Beta er der nok desværre ikke fære fejl i end der er i den officielle.


    Problemet var der også før jeg opdaterede til den nyeste verision så er nok noget dybere end bare avant måske :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Beta er der nok desværre ikke fære fejl i end der er i den officielle.


    Problemet var der også før jeg opdaterede til den nyeste verision så er nok noget dybere end bare avant måske :(


    det skete også for mig på et tidspunkt, men det var kun hvis jeg også havde tweak åben. så gjorde den nemlig som du sagde

  • Syntes min gør det engang imellem typisk hvis jeg har flere sider åbent på engang men ikke kun hvis jeg har tweak åben

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ja jeg har været igennem windows update og den er helt uptodate finder intet at updatere har scannet for virus og spyware det finder heller ikke noget :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det skete oss sidste dag her... Havde 3-4 vinduer åben og til sidst gik det i stå, da jeg var inde i Film & Musik sektionen...

  • Har heller ikke haft problemer før... fik så nyt hardware og formaterede så kom det rimelig kort efter så ved sgu ikke lige hvad det kan være men træls er det da helt sikkert.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy