Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 19. juni 2005, 10:51

Hey.

Har fået ny printer. En HP PSC 1217 All-In-One fætter ... Lækker ting IMO.

Er lige ved at hente driveren ... Som fylder ca.156 MB 8o ... Er det bare mig eller er printer-drivere steget VOLDSOLMT i størelse ?... :boxed: ... Eller indeholder den fil drivere til alle HP PSC printere fx ? ... :crazyeyes:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softw…item=mp-19455-3

2

søndag, 19. juni 2005, 11:04

Mon ikke den indeholder et par programmer også?
Så som scannerprogram osv. osv.

3

søndag, 19. juni 2005, 11:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi
Mon ikke den indeholder et par programmer også?
Så som scannerprogram osv. osv.

Hm ... Må man da håbe. Er ikke helt vågen, så blev lidt WHOOOT af at se den størelse driver .... Er jo vant til en driver på noget ligende et par MB til min gamle HP-printer ... Men den kunne jo heller ikke andet end at printe ... :O

EDIT ... ScreenShot af driveren udpakket ... :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (19.06.2005, 11:09)

4

søndag, 19. juni 2005, 12:18

ja det er fordi det er en hel suit med scanner, redigerings, layout programmer mm.

Men der fulgte ikke en cd med printeren?

5

søndag, 19. juni 2005, 12:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
Men der fulgte ikke en cd med printeren?

Dont know ... Det er det næst-første jeg smider ud ... Det første er manualerne ... :))

De drivere der ligger på driver-CD´ere er jo alligevel næsten altid for gamle ... Så hellere lige hente fra nettet. Så kan driveren også komme på min egen driver-CD hvor tingene er samlet istedet for at have en røvfuld CD´ere liggende. Så er det jo nemmere med én DVD med drivere & "små" programmer.

6

søndag, 19. juni 2005, 12:31

Har fået en sjov fejl EFTER jeg installerede driveren .. driver-suiten ... whatever ... :))

Før driveren kom ind, så kunne den godt scanne ... Freaky .. :crazyeyes:

7

søndag, 19. juni 2005, 18:47

*LOL* ... Den nyeste version til "printeren" som der findes på HP´s website er version 2.1.0, men den som ligger på CD´en som fulgte med printeren var version 2.1.1 ... og den virker fint ... som 2.1.0´eren ikke gjorde ... Komisk .. Har sgu ALDRIG oplevet at en driver på en CD er NYERE end en driver på producentens website ... :crazyeyes:

8

søndag, 19. juni 2005, 19:12

Hahaha.. Det lyder godt nok mystisk..
Har jeg dæl'me heller ikke oplevet før..

Måske de skulle ansætte en ny til at holde deres website up-to-date.. :T

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.