BF2, gode oplevelser -dårlige

  • hej.. jeg har fået hentet demo'en og er i god gang med at spille. Jeg er meget overasket hvor svært det er at ramme noget som helst selvom man proner, single-shots. osv. det er mange få skud som rammer, og selvom jeg gemmer mig godt bag huse, i græsset osv, bliver jeg pløkket ned!


    er det bare mig eller er våbnene bare max random. sys det er et ultra fedt spil. Bare utrolig svært. det er ikke nok at kunne aime og rykke i hold, snakke sammen osv. der skal åbenbart masser af øvelse lige netop til det her spil


    jeg spiller selv utrolig meget Counter-strike 1.6 og har nu gjort i godt og vel 4år


    hvad mener i om "spillet" (demo'en)
    og har i nemmere ved at ramme eller er det bare et svært spil?


    MvH Henrik

  • du skal vende dig meget til den anderledes aim på hitboxe i forhold til CS1.6 det er dog meget nemmere end det oprindelige BF.....og lidt nemmere end BFV....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu har jeg ikke spillet utroligt meget BFV eller DC, men prøvede da endelig demoen i går. Grafikken er outstanding, selv om jeg ikke kommer til at kunne køre det i mere end 1024, medium, hvis jeg skal kunne det nogenlunde i kamp scener. Synes ikke niveauet sådan FPS mæssigt er svært, men sad i går og læste på et BF2 forum, og det er tydeligt, at der stadig er MASSER af bugs, der skal rettes meget snart.

  • måske...men der skal være en god balance mellem hvor virkelighedstro spillet er og så gameplay...ellers ender det med at folk ikke tør rykke frem men bare sidder og venter på hinanden.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    Jeg syntes der er store problemer med folk der ikke fatter de ikke har noget at gøre i modstanders spawn.. :chain:
    I starten af hver runde er der altid en af disse hovedløse personer der vælger at ødelægge spillet for det ene team.


    men jeg glæder mig da til at se nogle flere våben og ikke mindst nogle skævøjede i det rigtige spil.


    Du mener Irakker??


    Jeg også selv lidt overrasket over hvor svært det er at ramme med giværene, men jeg synes faktisk at det er blevet nemmere at ramme med tanksene. Hvad synes I?


    JEg har ikke selv spillet Bf så meget, kun til lan, men jeg synes det var total nederen når dem som kunne finde ud at flyve (specielt i helicoptor) var så donimerende. Hvis der var en som kunne finde ud af flyve helicoptor, havde man ikke en chance. Så jeg håber at de har lavet det om


  • der kommer faktisk nogle kinesiske styrker.. det bliver vildere :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik


    haha, var flad over den sætning :'D lige før det blev til "rofl"


    Han hentyder vel bare til at du ikke kan sammenligne CS og BF på det punkt.. Det er sku da også latterligt i CS at man kan holde til 8 skud i hovedet af en Glock - synes jeg ikke er særlig fedt, det er i hvert fald svært at leve sig ind i sådan et spil...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99


    Han hentyder vel bare til at du ikke kan sammenligne CS og BF på det punkt.. Det er sku da også latterligt i CS at man kan holde til 8 skud i hovedet af en Glock - synes jeg ikke er særlig fedt, det er i hvert fald svært at leve sig ind i sådan et spil...


    ikke fordi jeg vil forsvare cs på dette punkt, men bf2 er nu ikke bedre..
    og desuden når man endelig er blevet skudt eller "critical wounded" så kommer en lille sød medic og sætter to metalfættere på og du er klar igen (full health) :P


    fandme sjovt, men det ser særlig realistisk


    syntes desuden godt de kunne lave flyvningen lidt mere realistisk.. fx. nu du skal tilbage efter nye bomber / missiler

  • hmm...


    som spil er det fedt, bare ikke så fedt igen når jeg prøver at starte det op i dag, og så står den bare og skifter opløsning ud i en uendelighed uden noget? ...