PC'en 100% langsommere?

  • De sidste to uger har min computer opført sig meget underligt. Den er dobbelt så langsom (hvis ikke mere) om at udføre simple ting, som fx. at åbne Firefox. Når jeg sidder og surfer, nyder jeg at høre et stykke musik ellet to, men det er nu umuligt for mig, fordi min PC simpelthen ikke "kan klare det". Lyden hakker simpelthen med 3 sekunders mellemrum, og aner virkelig ikke hvad der sker.


    Jeg har scannet med Ad-Aware, Housecall's online scanner og det der Microsoft anti-spyware. Jeg sidder her og overvejer en formatering, men der må der være andre udveje. Nogen der har nogle gode idéer? Er sgu desparat ;)


    *UPDATE*


    Forresten, når min comp går ind i Windows, får jeg "Windows Filbeskyttelses" smid i ansigtet. Den siger noget med jeg skal indsætte min CD hvis jeg ikke vile erstatte disse nye filer. Nogen der ved hvad det er?

  • Engang havde min far et problem med en 1 ghz, der var et spam program fra internettet der hed common name, den sænkede mildt sagt computeren til det halve, da vi fik lortet fjernet var alt normalt.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3