Micro$ofts .NET Messenger Service

  • Hejsa


    Jeg bruger normalt MSN Messenger 7.0. Den er sat til, at jeg logger på som offline. Her til aften oplever jeg så, at 2 personer kan skrive til mig via noget, der hedder .NET Messenger Service. Min messenger var slet ikke startet. Jeg startede kun Outlook 2003 og vupti, har to mennesker kunnet se, at jeg var på og skrev så til mig. Hvordan HULEN kan det gå til. Ingen steder i Outlooks help, Messengers help eller Window XP's help kan jeg se, hvordan jeg slår det her fra. Jeg har slået tjenesten messenger fra i Windows, så det har ikke noget med den at gøre. Nogen her der ved, hvordan jeg slår det fra?


    Jeg får kraftige allergiske krampereaktioner overfor programmer, hvor JEG ikke har kontrol over MIT privatliv.

    Mit setup:
    ---------------------------------------------------------
    24" iMac:
    CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7


    13" MacBook Alluminium:
    CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
    ---------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hh2
    Hejsa


    Jeg bruger normalt MSN Messenger 7.0. Den er sat til, at jeg logger på som offline. Her til aften oplever jeg så, at 2 personer kan skrive til mig via noget, der hedder .NET Messenger Service. Min messenger var slet ikke startet. Jeg startede kun Outlook 2003 og vupti, har to mennesker kunnet se, at jeg var på og skrev så til mig. Hvordan HULEN kan det gå til. Ingen steder i Outlooks help, Messengers help eller Window XP's help kan jeg se, hvordan jeg slår det her fra. Jeg har slået tjenesten messenger fra i Windows, så det har ikke noget med den at gøre. Nogen her der ved, hvordan jeg slår det fra?


    Jeg får kraftige allergiske krampereaktioner overfor programmer, hvor JEG ikke har kontrol over MIT privatliv.


    Det lyder som om at du ikke har fået fjernet den originale Windows MSN.


    Søg på google efter "fjern windows messenger" og vælg første link.

  • Kanon. Mange tak.


    Jeg havde fjernet Windows Messenger via kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer -> Tilføj/fjern Windowskomponenter, men det var åbenbart ikke nok. Jeg installerede det så igen. Åbnede det og slå den automatiske opstart fra. Derefter fjernede jeg det så igen via kontrolpanelet. Nu har jeg også gjort som de skriver i det link der, så nu må det da være væk, hehe.


    Så igen... mange tak :D

    Mit setup:
    ---------------------------------------------------------
    24" iMac:
    CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7


    13" MacBook Alluminium:
    CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
    ---------------------------------------------------------