GTA SA Mod her

  • http://megagames.com/news/html…anandreasuncensored.shtml
    Thanks to the inquisitive minds at Gtasanandreas.net, a secret bit of code for GTA: San Andreas has been discovered. According to the website the code was initially discovered on the PS2 version and had to do with the girlfriend "missions".


    Although there is no guarantee that these images have not been doctored, the screenshots available from the website suggest that there may be some truth in it. This extra code makes your stops for coffee at your girlfriend's a bit more interesting and there seems to be some form of mini-game involved.


    http://megagames.com/news/images/cnsgtasagtspnmd_l1.jpg

  • Skuffende spil, glædede mig til det kom men forfanden den grafik er GRIM...


    Det er sq ligefør Lemings er mere uptodate end det GTA :(


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Skuffende spil, glædede mig til det kom men forfanden den grafik er GRIM...


    Det er sq ligefør Lemings er mere uptodate end det GTA :(


    - 12k



    Du havde ikke regnet med andet vel. GTA SA er jo trods alt "bare" konverteret fra PS2, derfor kan grafikken ikke være alt for god. Desuden handler GTA om gameplayet, det gør alle spil, men i GTA er det især gældende.


    Når Xbox 2 mm. kommer kan man nok også forvente en hel del bedre grafik af konsolkonverteringerne.

  • Jamen selv vice city var pænere... :(


    - Fandeme nedern at de ikke opper sig lidt..

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Nu laver man jo som regel ting i max opløsning osv og så skalerer ned...


    Så jeg tror de har lavet grafikken til at matche PC men så bare skruet den gevaldigt ned til PS2...


    Men jo... GTA: SA er pisse grimt... ligesom GTA3 og GTA VC... Forskellen er bare at GTA:SA er et spil fra 2005... De andre er æld gamle... Synes det er lidt slapt...

  • Det ved jeg nu ikke helt. De kunne vel have anvendt en helt anden grafikmotor? Men det kan PS2' en vel slet ikke klare, når der er så store områder og ingen form for load, og man kan selvfølgelig skalere ned, men der er jo grænser. Desuden undersøtter PS2'en jo heller ikke en masse teknologier, så det har de jo nok været nødt til at rette sig ind efter.


    Men ja, det virker stadig lidt slapt :)). Dog er spillet stadig kanon at spille.