Musik navne og iTunes.

  • Hej. Mit musik har jeg givet korrekte navne! :D


    Men når jeg afspiller det kommer anvnet Track 16 osv.. frem.. Så er det jo lidt svært at vide hvad jeg høre. Findes der et program der kan hjælpe mig med at få dem givet rigtigte navne når de afspilles.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Hej. Mit musik har jeg givet korrekte navne! :D


    Men når jeg afspiller det kommer anvnet Track 16 osv.. frem.. Så er det jo lidt svært at vide hvad jeg høre. Findes der et program der kan hjælpe mig med at få dem givet rigtigte navne når de afspilles.


    Du ændrer fil-info vha. id3-tags?


    Ellers prøv åbne mapperne i Stifinder/Denne Computer, og brug "Egenskaber" for filerne for at ændre info. Egenskaber -> Dokumentinfo -> Avanceret.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Kan man ikke bare fjerne alle ID-tags og så viser den fil-navnet ? ... Skod ... :boxed:


    Jeg bruger slet ikke ID-tags, men navngiver bare mit musik ordenligt.


    ... Men nu bruger jeg jo heller ikke itunes ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Skal jeg ændre dem manuelt?!


    GrillRotten Hvad sååå?! :D


    Hvis den kan finde ud af at skrive fil-navnet hvis dine MP3-filer ikke noget nogen ID-tags, så er det jo fint fint ... men test det lige først med et par MP3´ere hvor du manuelt har fjernet ID-tagsne.


    Hvis det virker, så kan du jo nok finde et freeware eller shareware-tool på Google ved at søge på MP3 ID TAG REMOVER eller ligende .... fx. er DET HER jo en muighed ... Kender ikke programmet, men lyder jo til at det er det du sørger ... Hvis din afspiller altså kan finde ud af det når der ikke er nogen ID-tags ...


    EDIT ... Så lige det her "automatic completion for Title and Artist fields from ID3Tag, using the files names" ... Det ser jo ud til at programmet også kan udfylde ID-tags ud fra fil-navnet ...


    ... Det burde jo ihvertfald virke med din afspiller ...

  • er de her programmer til følgene problem:


    Jeg har en sang: F.eks. Eminem - Mocking Bird.


    Men når jeg spiller den hedder den Track_11_emi.mocking.


    Som kan lave det til normalt?


    Er det det?


    Jeg ved ikke om jeg formulerede mig rigtigt