Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 11. juni 2005, 23:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af PeterO
Kan ikke helt lige se hvilket CS i snakker om...
Men ellers nice billeder

source ;)

HEJ VEN

22

søndag, 12. juni 2005, 00:01

jeg sys det er fedt!
det sidste billede man ser lige inden man dræber eller bliver dræbt. der er sådan et rush i det på en måde. to kill or to be killed :boxing:

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6775&sid=[/IMG]

23

søndag, 12. juni 2005, 00:16

hmm grillrotten har fat i noget kunne bare se lidt mere blær i det hvis du havde stået bag hende og kigget ned på hendes lille trusser hehe ikke at jeg har studeret dem eller noget...ved bare de er synlige:D

Chriller

24

fredag, 17. juni 2005, 17:47

http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=10413

Et jeg fixede igår aftes ;) - Det er scout, hehe... Anyways... - SÅDAN skal fps spil se ud :P - SMOOOTH BABE SMOOOOTH :D

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious

25

fredag, 17. juni 2005, 17:57

Mja, og her er sørme endnu et (bare ikke taget af mig)

http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/…09083250598.jpg
(*Lavet om til link, for at vise hensyn til alle de andre der ikke har så store opløsninger. /Bentzin*)

26

fredag, 17. juni 2005, 18:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn
Mja, og her er sørme endnu et (bare ikke taget af mig)

http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/…09083250598.jpg
(*Lavet om til link, for at vise hensyn til alle de andre der ikke har så store opløsninger. /Bentzin*)

Forhåbentlig ikke CS ? :P

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious

27

fredag, 17. juni 2005, 18:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Hvad sker der for nogle folk her i denne tråd. Er det virkelig nødvendigt, at overfalde en bruger på denne måde. Fordi han har postet et billede, som måske i ikke syn's har noget at gøre her. :rolleyes:
Efterhånden en kedelig tendens her på tweak.dk. :(
Stop den form for negative og destrutive indlæg.
Vis andre - bare en smule respekt. Tak !

Ha naturligvis skal han nakkes. Husker tilbage på den tid da admins på tweak slettede min tråd angående (hvordan man laver specialtegn i feks MSN navnet) jeg fik noget af en skideballe over at klage, og har da også lært ikke at spørge om software relaterede ting mere, men kun at lave tråde om screenshot fra css der ser "fedt" ud. Tror da lige jeg laver en også angående SWG.

I den sammenhæng vil jeg spørge om jeg kan få lov at stille det spørgsmål igen? eller om jeg bliver banned fra Tweak/hustlet over screenshot irellevante spg?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Simonthk" (17.06.2005, 18:45)

28

lørdag, 18. juni 2005, 02:36

Det var mig der Lukkede, din, efter min, og en del andres mening, total meningsløse tråd "fede MSN navne" eller hva den nu hed, efter vi fra brugernes opfordring havde bestemt os for at "stramme op" omkring meningsløse tråde på tweak.dk.

Grunden til det fik du også afvide, men ser ud til den ikke rigtig sivet ind.

Og det var dig der skrev en ubehaglig PM til mig pga., jeg lukkede din tråd, så får du sq tilbage af samme skuffe, mester.

Tror ikke jeg kan skære det mer ud i pap, end jeg gjorde det for et ½år siden :roller:

Glem det og kom vidre. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.