MS Error Reporting

  • Her til morgen mødte jeg sådan en fætter ... Den er jo ikke just ukendt, men trykkede "send error report" som jeg har gjort før ...


    [Blocked Image: http://www.computers.co.th/images/Error%20Report.png
    (Screenshot lånt fra Google)


    ... Denne gang kom der dog noget ud af det .... Wooot ... :))


    Noget i har oplevet før ? ... Jeg har sgu aldrig oplevet det før ... Men kan være at de tonsvis af fejl-repporter jeg og andre har sendt ind har fået gang i tænkeboxen .... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Lol ja, og en langsom forbindelse.... hehe:-)


    Tja, det er som man tager det. Jeg kan godt leve med de ca. 130-140 KB/s som min forbindelse sparker igennem.

  • ja jeg fik den også og nu går mine browsere næsten ikke ned længere.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • De to første gange jeg fik sådan en fik jeg faktisk noget ud af det.. siden da er det omkring halvdelen af gangene jeg har trykket der kom noget.. Nok bare mig der har været heldig så :)


    Det sjove ved det er så bare at det ikk gav en skid at læse det de skrev :)) Siden da har jeg deaktiveret fejlrapporter, så de kun kommer frem (Uden at spørge om jeg vil sende noget) med en meddelelse om at systemet har genoprettet efter en alvorlig fejl..



    Det er en udemærket service til vores forældre eller andre der ikk har så godt fat i computere.. Men jeg ka ikk bruge det til noget :]