WOW vs. Diablo II

  • Hvad synes i er fedest? Jeg synes helt 100% at det er diablo II.
    Ved ikke hvorfor. Har prøvet WoW en gang hos en ven. Og synes det var kedelidt. Kan meget bedre lide Diablo.


    Hvad synes i?

  • Du kan slet ikke sammenligne dem. Så det kan vel være ligemeget.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Du kan slet ikke sammenligne dem. Så det kan vel være ligemeget.


    Han spørger jo bare hvilket spil folk bedst kan lide? Man kan vel også spørge om folk bedre kan lide at spille Risk end Volleyball..


    For mig er det WoW for tiden, da jeg synes Diablo 2 blev kedeligt for et par år siden.. hvis du spørger mig i 2010 kan det være min mening har ændret sig, da Diablo jo også var et kanon fedt spil :p

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Han spørger jo bare hvilket spil folk bedst kan lide? Man kan vel også spørge om folk bedre kan lide at spille Risk end Volleyball..
    For mig er det WoW for tiden, da jeg synes Diablo 2 blev kedeligt for et par år siden.. hvis du spørger mig i 2010 kan det være min mening har ændret sig, da Diablo jo også var et kanon fedt spil :p


    Beach Volley!!!


    Udover det ja så må jeg jo nok sige D2 da jeg ikke har prøvet WoW men er da overbevist om at WoW os er fedt ^^ Men D2 er sq fantastisk ^^ Har vel spillet det lige siden det udkom :D

  • Af Diablo II og WoW, vælger jeg da WoW hvis man ser hvilket spil man bedst kan lide.


    Har aldrig rigtigt kunnet lide Diablo II. En gang jøl og pangel efter min mening.


    Men var til gengæld mere end almen afhængig af Diablo I og Hellfire som stadig findes frem en gang imellem, og glædes ved et nostalgisk tilbageblik og glædes ved den spiloplevelse Diablo I og Hellfire var i sin tid. Bare sidde og spille og tænke tilbage på alle de gode stunder man har haft i selskab med gutterne med en gang Diablo I over LAN, det var tider. Nu sidder man jo nærmest og får en lille tåre frem i øjenkrogen af at tænke tilbage.
    Bare kald mig underlig, gal og tosset

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass
    Hvad synes i er fedest? Jeg synes helt 100% at det er diablo II.
    Ved ikke hvorfor. Har prøvet WoW en gang hos en ven. Og synes det var kedelidt. Kan meget bedre lide Diablo.


    Hvad synes i?


    WoW bliver ikke sjovt at at man spiller det én gang.


    Det var også mega kedeligt for mig de første par dage, indtil jeg lærte lortet... så blev jeg træt af det, og nu gamer jeg det som aldrig før... fredag, lørdag, søndag, mandag har jeg spillet samlet 48timer... :S

  • syntes ikke en var federe end den anden. Morede mig meget over begge spil men som altid blev de hurtig kedelige. Idag ville jeg nok sige wow da den efter min mening er noget flottere end diablo (grafisk og stemning).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Spiller ikke WoW Men Diablo sutter.


    Ja, det sutter altså bare helt sindssygt vildt meget! Asså, ihh! .... Men hvorfor? :roller: En begrundelse ville da gerne være på sin plads.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Vil sige diablo har ikke prøvet WoW og kommer nok heller ikke rigtig til det.. .har en meget ondsindet holdning til spil der er PPP

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Ja, det sutter altså bare helt sindssygt vildt meget! Asså, ihh! .... Men hvorfor? :roller: En begrundelse ville da gerne være på sin plads.


    Lige mine ord! Hvis man har en mening ska den squ bakkes op af en begrundelse!


    Diablo "sutter" sikkert på nogle områder, gfx f.eks. når man glugger på idag.. WoW derimod ka jo også sagtens "sutte" på nogle andre punkter.. Jeg finder det f.eks. kedeligt, men det er sikkert bare mig.. :crazyeyes:


    Jeg ved ikk helt hva jeg ska svare til dit spørgsmål, men jeg vil nok sige Diablo II på det grundlag at det var klart federe og mere holdbart i mine øjne dengang det kom ud, contra WoW "dengang" det kom ud, som jo så ikk er særligt langt tid siden..


    Men det kommer helt an på om man er til hack'n'slash eller seriøst og detaljeret rollespil.. Meget individuelt spørgsmål egentlig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Wow 4 ever.


    Kan ikke lide diablo fordi man ikke kan køre højere end 800x600 i opløsning. Får jeg ondt i øjenen af. nåh ja, også fordi der kun er 6 quests i diablo.
    Men et par hundred i Wow.


    der er så 30 quests egentligt, men det er så ligemeget. Og diablo2 er den del ældre, da det kom var det jo genialt lavet ikk? Og hvis du får ondt i øjnene af det, så er din skærm dårligt indstillet!