Cracke CD-Cops 1.05 #4806.

  • Tro det eller ej, så har jeg en original version af Den Danske Encyklopædi i Hånden og skal have taget en backup af den, da skiven i sig selv er 1299,- værd skal den ikke beskadiges ved brug.


    Mit problem er imidlertid CD-Cops som skal gøre livet surt for folk. Tager man bare et normalt image med Nero eller Alcohol 120%, så brokker programmet sig over at man ikke har den originale skive i. Jeg søgte lidt frem og tilbage på Google og fandt en bruger på et forum som skriver følgende:


    In the Alcohol 120% Emulation settings, be sure to select the "RMPS" setting.
    READ:
    -speed: 16-24x
    -read subchannel data
    -Data Position mesurement (DPM): high precision
    WRITE SETTINGS:
    -Speed: 16-24x
    -Burn RMPS to media
    -RAW DAO (Write Method)


    Da det er første gang jeg bruger Alcohol 120% er jeg ikke sikker på jeg gør det helt rigtigt, for det virker i hvert fald ikke når jeg loader imaged med Daemon Tools og vil køre programmet - så får jeg fejlmeddelelsen.


    - Jeg har sat DPM til high under "reading", og "sub channel data fixed and Emulation" slået til under "Extra Emulation", som jeg antager der menes med "read subchannel data" under "read".


    - Under "data type setting" har jeg valg disc-type til CD-Cops og valgt max. read speed 24x og så har jeg sat "burn RMPS to recordable media" til og sat RAW DAO op i toppen af "ordered list of methods" - men skal den over i "available method" i stedet?


    Tak på forhånd.

  • Ja det CD Cops sux , min datter har alle Pixeline og Magnus og Myggen original , og selv de brokker sig g siger at det ikke er rigtig key og rigtig cd , så brug CD Cops dekrypter , da deres hotline sux og ikke var til nogen hjælp.



    The_Unforgiven